„Ferrari“ paneigė, kad pralaimėjimo priežastis buvo padangos

„Ferrari“ paneigė, kad pralaimėjimo priežastis buvo padangos
logo 2022 Gruodžio 06 d. 13:50, Ferrari

Ferrari“ atrodė favoritais 2022 metų „Formulės-1“ sezono starte: Charlesas Leclercas iškovojo dvi pergales per pirmuosius tris etapus ir užtikrintai pirmavo čempionato asmeninėje įskaitoje.

Be didesnio greičio, raudonosios mašinos taip pat kur kas geriau eikvojo padangų resursą, o tai ir užtikrino „Ferrari“ pranašumą prieš „Red Bull“.

Tačiau laikui bėgant, kai Milton Keynese pradėjo lengvinti RB18 bolidą, vaizdas pradėjo keistis. Antroje sezono dalyje „Red Bull“ bolidas tapo ne tik pastebimai greitesnis, bet ir gerokai sumažino krūvį padangoms.

Visa tai ekspertams sukėlė įtarimų, kad vaikydamasi didesnio greičio, „Ferrari“ ėmė naudoti kur kas agresyvesnius mašinos reguliavimus, dėl to smarkiau buvo apkraunamos padangos.

Tačiau italų ekipos vyriausiasis lenktynių inžinierius Jockas Clearas paaiškino, kad esmė visai ne tame.

„Man atrodo, kad tai kažkoks nesusipratimas, - sakė specialistas. - Pagrindinė priežastis buvo ta, kad mums paprasčiausiai trūko tempo.

Per pirmuosius 12-13 etapų mūsų pilotai galėjo su „Red Bull“ kovoti ratas į ratą. Bet po to varžovams pavyko pasiekti pranašumo iki kelių dešimtųjų sekundės, būtent todėl mes ir praradome nemažą dalį „pole“ pozicijų. Taigi, atsidūrėme besivejančių vaidmenyje.

Suprantama, kad kai tu bandai kovoti su greitesnėmis mašinoms, tai neišvengiamai atsiliepia padangoms. Taigi, šia prasme mes nematėme jokios ypatingos problemos“.

Clearas pridūrė, kad padangų dėvėjimosi lygis tarp dviejų pirmavusių komandų buvo daugmaž vienodas.

„Sezono eigoje, kai mums pavykdavo pasiekti gero važiuoklės balanso, pas mus situacija su padangomis būdavo net geresnė nei pas „Red Bull“, - aiškino inžinierius. - Tik pačioje pabaigoje C. Leclercui prasidėjo problemos, kai jis stengdavosi neatsilikti nuo Maxo Verstappeno. Labai gaila, bet jam trūkdavo greičio.

Aišku, kad tokiu atveju tu perkrauni padangas, norėdamas iš jų gauti per daug. Žinoma, Charlesui sunku buvo pasakyti: „Lieku ten, kur esu, o varžovai tegul važiuoja į priekį“. Jis yra lenktynininkas, o jie taip nedaro.

Todėl sportininkai visada siekia maksimumo, o problemos pradeda ryškėti ilgesnėse distancijose“.

Pats Leclercas po finalinių lenktynių Abu Dabyje kalbėjo: „Viena iš pagrindinių problemų buvo mūsų mašinos patikimumas. Mums už tai teko mokėti papildomomis baudomis už jėgainių keitimą.

Taktikoje kažkuriuo momentu mes pradėjome daryti labai daug kalbų. Jei kalbėsime apie padangas, tai ir čia nebuvo 100 proc. stabilumo.

Lenktynės Abu Dabyje buvo geros, bet iki tol vykusios dažniausiai būdavo blogos. Tada su padangomis turėdavome nemažų problemų. Tai viena svarbiausių problemų, su kuria mums teks išsiaiškinti iki kito sezono pradžios“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983