Leidinio „Brand Finance“ analitikai sudarė šimto pačių brangiausių Italijos prekės ženklų reitingą. Jame „Ferrari“ užėmė tik 7 vietą, o kiti automobilių pramonės atstovai atsidūrė kur kas žemesnėse vietose: „Lamborghini“ - yra 11-ta reitinge, „Fiat“ - 24-ta, o „Pirelli“ - 29-ta.
Brangiausias itališkas prekės ženklas - „Gucci“, įvertintas 17,194 milijardo eurų.
Itališkų prekės ženklų vertė
Prekės ženklas |
Vertė, milijardai eurų |
Gucci |
17,19 |
Enel |
11,31 |
Eni |
9,66 |
Intesa Sanpaolo |
8,98 |
Generali |
8,25 |
Poste Italiane |
7,48 |
Ferrari |
7,16 |
TIM |
6,02 |
Conad |
5,39 |
Prada |
4,61 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |