„Ferrari“ – septinta Italijos prekės ženklų reitinge

„Ferrari“ – septinta Italijos prekės ženklų reitinge
logo 2023 Gegužės 09 d. 20:42, Ferrari

Leidinio „Brand Finance“ analitikai sudarė šimto pačių brangiausių Italijos prekės ženklų reitingą. Jame „Ferrari“ užėmė tik 7 vietą, o kiti automobilių pramonės atstovai atsidūrė kur kas žemesnėse vietose: „Lamborghini“ - yra 11-ta reitinge, „Fiat“ - 24-ta, o „Pirelli“ - 29-ta.

Brangiausias itališkas prekės ženklas - „Gucci“, įvertintas 17,194 milijardo eurų.

Itališkų prekės ženklų vertė

Prekės ženklas

Vertė, milijardai eurų

Gucci

17,19

Enel

11,31

Eni

9,66

Intesa Sanpaolo

8,98

Generali

8,25

Poste Italiane

7,48

Ferrari

7,16

TIM

6,02

Conad

5,39

Prada

4,61



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983