„Ferrari“ sukūrė trijų žingsnių bolido perdarymo planą

„Ferrari“ sukūrė trijų žingsnių bolido perdarymo planą
logo 2023 Balandžio 08 d. 14:39, Ferrari

Ferrari“ bazėje Maranele dabar karštas metas. Po silpno sezono starto komanda ryžosi iš esmės perdaryti SF-23 bolidą ir pakeisti mašinos šoninių pontonų koncepciją.

Anksčiau buvo žinoma, kad rimta bolido modernizacija bus išskaidyta į kelias stadijas ir dabar „motorsport.com“ pranešė kai kurias šio plano detales.

Užbaigti koncepcinius pakeitimus, kaip ir anksčiau, planuojama iki Ispanijos GP etapo Barselonoje, kuris vyks birželio pirmosiomis dienomis. Beje, tuo metu į trasą turėtų išvažiuoti ir rimtai pakeista „Mercedes“ W14 mašina, kuri jau turės šoninius pontonus ir „bepontoninės“ koncepcijos bus atsisakyta.

„Ferrari“ nutarė koncepcijos keitimą išskaidyti į tris žingsnius. Jie buvo pasirinkti, nes per tą laiką būtina pagaminti pakankamą kiekį detalių – įskaitant ir atsargines abiem mašinoms.

Dabar tvarkaraštyje dėl atšaukto Kinijos etapo susidarė mėnesio pertrauka. Po to bus etapai Baku ir Majamyje, vėliau – trigubas tandemas Imoloje, Monake ir Barselonoje.

Skuderijos planas numato didelis atnaujinimus Azerbaidžane, Italijoje ir Ispanijoje, bet to – nedideli atnaujinimo paketai bus kituose GP etapuose. Jei viskas klostysis sėkmingai, Majamyje gali būti atvežtos kelios detalės iš to paketo, kurios dabar numatomos etapui Imoloje.

Žinomos ir šio plano detalės. Visų pirma SF-23 gaus naują difuzorių. Imoloje bus atnaujinta galinė pakaba ir tik Barselonoje bus pakeisti dabartiniai firminiai „gilūs“ „Ferrari“ pontonai.

Komanda modernizacijos procesui išleis labai daug pinigų – toks sprendimas buvo priimtas po to, kai inžinieriai surado priežastis, kurios rodė neatitikimus tarp duomenų koreliacijos ir praktikos ir pašalino jas.

Be to, nebūtų jokios prasmės eikvoti resursus atnaujinimams, nes nebuvo įsitikinimo, kad naujienos bus efektyvios. Dabar „Ferrari“ turi patikimą bazę, kuri padeda tiksliau dirbti su bolido reguliavimais. Australijoje komanda nesugebėjo uždirbti taškų, nors gavo atsakymus į kelis svarbius klausimus.

Apie titulą komanda nekalba – čia viską kontroliuoja „Red Bull“ ir Maxas Verstappenas. Bet galimybė perlaužti situaciją daug ką reiškia „Ferrari“, kuri sezono eigoje žada tapti antra pagal pajėgumą komanda „Formulėje-1“. Ir Maranelas įsitikinę, kad jie čempionate tai pajėgūs padaryti.

Dabar komandos techninis štabas turi puikią progą pakreipti nesėkmingą įvykių seką savo naudai ir atskleisti visą savo mašinos potencialą. Ir visi nusiteikę tai padaryti – kalbama, kad Fredericas Vasseuras jau užsiminė apie nemalonius kadrinius pakeitimus, jei modernizacija bus nesėkminga. Jei to nebūtų, prancūzas pasirodytų kaip silpnas specialistas.

Tuo tarpu „Ferrari“ užkulisiuose „Ferrari“ jau pradėjo galingą kadrų kampaniją – jie siekia pritraukti kuo daugiau specialistų iš užsienio. Tam trukdo, įprastai be nenoro persikelti gyventi į Italiją, tai, kad techniniame štabe nėra vadovaujančio vieno specialisto, kuris tikėtų komandos ateitimi vidutinėje ir ilgoje perspektyvoje.

Pažymėtina, kad aukščiausi kompanijos vadai – Johnas Elkannas ir Benedetto Vigna yra nusprendę paimti pauzę ir nedaro jokių pareiškimų. Tai reiškia, kad jie nori pergyventi audrą ir be reikalo nesiūbuoti plaukiančios valties.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983