„
Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali neatmetė galimybės, jog ekipa sustojimų boksuose metu atsisakys neseniai pradėtos naudoti naujovės – lentelę ant pagalio, vadinamą „saldiniu“, pakeitusio elektroninio „šviesoforo“.
Italų komandos naujovė dėmesį patraukė jau dviejų incidentų metu. Prieš kelias lenktynes neva dėl šios sistemos mechaniką partrenkė Kimi Raikkonenas, o praėjusio savaitgalio lenktynėse dar smarkiau pasižymėjo Felipe Massa, su savimi nusivežęs dalį kuro pylimo įrangos.
Po lenktynių S. Domenicali prasitarė, jog likusiuose šių metų čempionato etapuose „šviesoforo“ galimybe ir nebeišvysti, kaip jo nematėme ir paskutinių „Ferrari“ ekipos lenktynininkų sustojimų Singapūre metu. Vis dėlto, komandos vadovas pažymėjo, jog šiame incidente ir „saldainis“ vargu ar būtų padėjęs.
„Deja, įvyko klaida. Tai buvo ne automatinė sistema, ji buvo valdoma rankiniu būdu, nes tokiomis sąlygomis, kai saugos automobilio stadijoje aplink tiek daug bolidų, tai normali praktika. Geriau tokiu metu naudoti saldainį, tačiau vietoje saldainio galima kontroliuoti žalią šviesą ir, deja, buvo padaryta klaida“, - taip įvykį komentavo S. Domenicali.
„Ištirsime, kas atsitiko sustojimo metu. Tai buvo įtemptas momentas. Partrenktas vaikinas jaučiasi gerai, nėra jokių problemų, tačiau situacija buvo labai įtempta“, - kalbėjo „Ferrari“ komandos vadovas.
„Todėl šios sistemos nenaudojome kito sustojimo metu, nes norėjome sumažinti įtampą, o ši sistema sukurta tam, kad pasiektume kaip įmanoma geresnį rezultatą. Dėl šios priežasties nenaudojome jos likusių sustojimų metu“, - teigė specialistas.
„Kai pamatai žalią šviesą, reiškiančią, jog turi važiuoti, tai ir važiuoji. Nesvarbu. Užsidegė žalia ir jis turėjo važiuoti. Jei mes nebūtume naudoję šviesoforo, tuomet būtų buvęs pakeltas saldainis. Šiuo atveju tokioje situacijoje tai neturėjo jokios reikšmės“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).