„
Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicalli užtikrino, jog komanda dabar visą dėmesį skiria patikimumo problemų sprendimui.
Pirmosiose sezono lenktynėse Australijoje abu italų ekipos lenktynininkai nepasiekė finišo dėl variklių gedimų.
„Nuo pat pradžių sakėme, jog patikimumas yra būtinas elementas. Kai abiems lenktynininkams sugenda varikliai, negali būti ramus“, - pareiškė S. Domenicalli.
„Turime viską išsiaiškinti, tačiau tai šiuo metu kelia didžiausią nerimą. Turime reaguoti“, - pažymėjo jis.
S. Domenicalli užsiminė, jog prie komandos negandų galėjo prisidėti ir šiemet privalomo standartinio elektronikos kontrolės komponento (ECU), pagaminto vienoje iš „McLaren“ grupės įmonių, naudojimas.
„Patikimumas yra labai svarbus. Vis dėlto, jei neklystu, 2006-ųjų pradžioje taip pat abu lenktynininkai nepasiekė finišo, tačiau mūsų darbo metodai, mūsų „niekada nepasiduok“ požiūris leido kovoti iki pat galo“, - kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas, praėjusių metų pabaigoje šias pareigas parėmęs iš legendinio Jeano Todto.
„Šiandien turėjome problemų su varikliu, tačiau pagal naująsias taisykles turime didelį dėmesį kreipti ir į pavarų dėžę. Nepamirškite, kad su MES (standartiniu ECU – red. past.) galime turėti šiek tiek problemų perprasdami sistemą bei ją integruodami į bolidą. Vis dar turime pilnai ją perprasti“, - pridūrė jis.
Paskutinį kartą lenktynių metu „Ferrari“ variklis buvo sugedęs 2006 metais Japonijos GP metu. Tuomet lenktynių finišo dėl to nepasiekė dėl čempiono titulo kovojęs Michaelis Schumacheris.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).