Praėjusių metų pabaigoje automobilių sporto spauda aktyviai aptarinėjo galimybę bendradarbiauti „Red Bull“ ir „Ford“ nuo 2026 metų, kai „Formulė-1“ pereis prie naujų motorų. Tikimasi, kad nauji jėgos agregatai bus surinkinėjami naujoje Milton Keyneso gamykloje ir turės „Ford“ prekės ženklą.
Pati „Ford“ kompanija iki šiol nieko nepasakė šiuo klausimu.
Tačiau naujame pokalbyje su „motorsport.com“ „Ford Performance“ lenktynių padalinio vadovas Markas Rushbrookas patvirtino, kad paskutiniai pasikeitimai F-1 sporte padarė jį dar labiau patrauklesniu visiems automobilių gamintojams.
„Formulė-1“ tampa vis stipresne ir auga tiek JAV rinkoje, tiek ir globaliu masteliu, - pasakojo specialistas. - Jie sugebėjo sukurti puikias varžybas ir didelę konkurenciją. Tai iki šiol išlieka automobilių sporto viršūne, be to jie pradėjo bendrauti su masinėmis auditorijomis, panaudodami naujus instrumentus (dokumentinį serialą) - „Drive to Survive“.
Mūsų kompanijai lenktynės yra reikalingos technologijoms perduoti ir kaip būdas mokytis kažko naujo. Be to, tai geras marketingo instrumentas. Dabar situacija pasikeituri ir dalyvavimas čia yra svarstytinas“.
Į klausimą, ar „Ford“ galėtų ateiti į „Formulę-1“ nuo 2026 metų kaip motorų tiekėjas, M. Rushbrookas atsakė; „Mes nekomentuojame gandų, bet mūsų požiūris į visus automobilių sporto pasaulio čempionatus yra vienodas. Mes turime viską išsiaiškinti ir viską suprasti, tik po to spręsti, ar verta čia dalyvauti ar ne“.
„Ford“ koncerno atstovas pridūrė, kad „Formulės-1“ sprendimas pereiti prie „žaliųjų degalų“ taip pat atitinka koncerno interesus: „Mums tai įdomu, mes tuo jau užsiimame kitose lenktynių serijose. WRC čempionate tokie degalai naudojami nuo praėjusių metų ir tai padėjo mums daug ko naujo išmokti“.
Neseniai Michaelas Andretti pateikė paraišką dalyvauti „Formulėje-1“ kartu su „Cadillac“. Ir nors „Ford“ koncernui „Cadillac“ prekės ženklas iš „General Motors“ yra tiesioginis konkurentas rinkoje, Rushbrookas paaiškino, kad galimas bendras „Andretti/Cadillac“ projektas neturėtų jokios įtakos „Ford“ sprendimui ateiti ar ne.
„Šie dalykai nėra niekaip susiję, - aiškino specialistas. - Bet mums bus įdomu pažiūrėti, kas jiems pavyks ir ar sugebės jie tapti 11-ta F-1 komanda.
Nuo 2000 iki 2004 metų „Formulėje-1“ lenktyniavo gamyklinė „Ford“ komanda - „Jaguar F1“. Be to, kompanija ilgą laiką tiekė komandoms savo variklius ir iki šiol yra pasaulio čempionato rekordininkai pagal iškovotų pergalių skaičių.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Ayrtons | 407 |
2. | tevez | 403 |
3. | Tomas Gaida | 395 |
4. | pofke261 | 393 |
5. | kylius1978 | 392 |
Tas tavo lincolnas ir cadillac tik amerikonams ir įdomūs, už jav ri... skaityti daugiau
Tik amerikonam idomus, bet tie amerikonai ateina ir is š per kelis metus padarė normalią F1 ziurovam ir patraukliau komandom.
Beje, vakar tie patys Cadillac Daytona 24 lenktynese uzeme 3-5 vietas po Acuros 1-2 . Porsai ir BMW liko kazkur ten gale.
PS: LMP2 finisas buvo kazkas WOW!
O siaip butu smagu matyti Forda, kuo daugiau konkurencijos, tuo geriau. Dar tikrai gali dvi komandos ateiti, butu tik idomiau.
Planuoja į formule1 ateiti GM su Kadilako ženklu. Niekur juk nerašo... skaityti daugiau
tai jei kalba būtų apie FoMoCo ir GM tai čia klausimų nebūtų, be... skaityti daugiau
Tiesiognis ar tiesiogins, nesvarbu, bet pagrindinis Ford konkurentas J... skaityti daugiau
nuo kada čia Kadilakas yra tiesiognis Ford konkurentas ar Ford tiesio... skaityti daugiau