„Formule-1“ domisi „Ford“ koncernas

„Formule-1“ domisi „Ford“ koncernas
logo 2023 Sausio 29 d. 13:47, Pexels

Praėjusių metų pabaigoje automobilių sporto spauda aktyviai aptarinėjo galimybę bendradarbiauti „Red Bull“ ir „Ford“ nuo 2026 metų, kai „Formulė-1“ pereis prie naujų motorų. Tikimasi, kad nauji jėgos agregatai bus surinkinėjami naujoje Milton Keyneso gamykloje ir turės „Ford“ prekės ženklą.

Pati „Ford“ kompanija iki šiol nieko nepasakė šiuo klausimu.

Tačiau naujame pokalbyje su „motorsport.com“ „Ford Performance“ lenktynių padalinio vadovas Markas Rushbrookas patvirtino, kad paskutiniai pasikeitimai F-1 sporte padarė jį dar labiau patrauklesniu visiems automobilių gamintojams.

„Formulė-1“ tampa vis stipresne ir auga tiek JAV rinkoje, tiek ir globaliu masteliu, - pasakojo specialistas. - Jie sugebėjo sukurti puikias varžybas ir didelę konkurenciją. Tai iki šiol išlieka automobilių sporto viršūne, be to jie pradėjo bendrauti su masinėmis auditorijomis, panaudodami naujus instrumentus (dokumentinį serialą) - „Drive to Survive“.

Mūsų kompanijai lenktynės yra reikalingos technologijoms perduoti ir kaip būdas mokytis kažko naujo. Be to, tai geras marketingo instrumentas. Dabar situacija pasikeituri ir dalyvavimas čia yra svarstytinas“.

Į klausimą, ar „Ford“ galėtų ateiti į „Formulę-1“ nuo 2026 metų kaip motorų tiekėjas, M. Rushbrookas atsakė; „Mes nekomentuojame gandų, bet mūsų požiūris į visus automobilių sporto pasaulio čempionatus yra vienodas. Mes turime viską išsiaiškinti ir viską suprasti, tik po to spręsti, ar verta čia dalyvauti ar ne“.

„Ford“ koncerno atstovas pridūrė, kad „Formulės-1“ sprendimas pereiti prie „žaliųjų degalų“ taip pat atitinka koncerno interesus: „Mums tai įdomu, mes tuo jau užsiimame kitose lenktynių serijose. WRC čempionate tokie degalai naudojami nuo praėjusių metų ir tai padėjo mums daug ko naujo išmokti“.

Neseniai Michaelas Andretti pateikė paraišką dalyvauti „Formulėje-1“ kartu su „Cadillac“. Ir nors „Ford“ koncernui „Cadillac“ prekės ženklas iš „General Motors“ yra tiesioginis konkurentas rinkoje, Rushbrookas paaiškino, kad galimas bendras „Andretti/Cadillac“ projektas neturėtų jokios įtakos „Ford“ sprendimui ateiti ar ne.

„Šie dalykai nėra niekaip susiję, - aiškino specialistas. - Bet mums bus įdomu pažiūrėti, kas jiems pavyks ir ar sugebės jie tapti 11-ta F-1 komanda.

Nuo 2000 iki 2004 metų „Formulėje-1“ lenktyniavo gamyklinė „Ford“ komanda - „Jaguar F1“. Be to, kompanija ilgą laiką tiekė komandoms savo variklius ir iki šiol yra pasaulio čempionato rekordininkai pagal iškovotų pergalių skaičių.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983