Per pastaruosius du dešimtmečius „Formulės-1“ automobilių svoris padidėjo nuo 625 iki 798 kilogramų. „Mercedes“ pilotas George'as Russellas baiminasi, kad ši bloga tendencija tęsiasi ir toliau, dėl to mašinos taps nesaugios dėl per didelės jų masės.
George'as Russellas: „Pasikeitusiame techniniame reglamente yra daug teigiamų momentų, tačiau labai didelis bolido svoris yra problema. Jis yra tiesiog milžiniškas, dėl to bolidas prie mažo greičio yra nepakankamai efektyvus.
Mes stengiamės daryti mašinas vis saugesnes ir saugesnes, bet kuo sunkesnės jos tampa, tuo stipernis smūgis būna susidūrimo metu – tai kažkas panašaus, kai į autobusą atsitrenkia „Smart“ automobiliukas.
Smūgis, kuris veikia pilotą susidūrimo metu, kuris būna 800 ar 900 kg sveriančiame bolide, būna kur kas stipresnis, nei į tuo pačiu greičiu važiuojantį bolidą, sverianatį 650 kg, kaip būdavo prieš 15 metų. Esu įsitikinęs, kad tokie dalykai specialistų yra analizuojami, bet aš nežinau, kur yra riba. Jei mes ir toliau sunkinsime mašinas, tai kažkuriuo momentu jos taps nesaugios dėl per didelės savo masės“.
Pilotas: | George‘as Russellas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 26 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |