H. Marko galvoja apie pensiją? (8)

H. Marko galvoja apie pensiją?
logo Kovo 13 d. 15:59, Pirelli

„Red Bull“ naująjį sezoną pradėjo nuo pergalingo dublio, komandos pasirengimas palieka didelį įspÅ«dį ir ji yra laikoma šių metų favoritu. Tačiau užkulisiuose vyksta įvykiai, kurie kol kas garsiai dar neskamba, tačiau kelia klausimus, kurių anksčiau niekas nekeldavo.

Tai susiję su „Red Bull“ koncerno aukšÄiausiosio vadovybės nuotaikomis, kurios po Dietricho Mateschitzo mirties pradėjo keistis. Kalbama, kad „Red Bull“ valdybos nariui Oliveriui Mintzlaffui, kuris yra atsakingas už korporatyvinius projektus ir investicijas, automobilių lenktynės nėra itin įdomios, be to, jo santykiai su koncerno konsultantu Helmutu Marko nėra tokie jau geri.

„Speedweek“ leidinys, priklausantis „Red Bull“ media-imperijai, prieš kelias dienas citavo H. Marko žodžius: „Mes su Mintzlaffui buvome susitikę du kartus. Jis pasidalino kai kuriomis savo mintimis, o kaip jis priims komandos idėjas, bus aišku tik vėliau. Pati „Red Bull“ komanda „Formulėje-1“ visuomet bÅ«davo labai nepriklausomu padaliniu.

Dabar taip nėra, kadangi po kievienos treniruotės ir lenktynių aš privalau pateikti ataskaitas. Apie atvirus, asmeninius ir draugiškus santykius kalbos daugiau nėra. Dietrichas turėdavo savo viziją, jis buvo labai emocionalus žmogus. Nieko panašaus daugiau nematau.

Aš esu laisvas žmogus ir bet kuriuo momentu galiu sustoti, jei šis darbas man neteiks malonumo. PažiÅ«rėsime, kaip viskas bus ateityje“.

Daktaras Marko suvaidino labai svarbų vaidmenį tame, kad „Red Bull“ komanda pasiekė didelės sėkmės „Formulėje-1“, tai galima sulyginti su tuo vaidmeniu, kurį „Mercedes“ komandoje suvaidino senas Marko draugas Niki Lauda. Su Mateschitzu Marko siejo labai daugiški santykiai, kurie susiklostė prieš kelis dešimtečius, kai Marko dar nebuvo baigęs sportinės karjeros.

Apie viską, kad bÅ«davo susiję su „Formule-1“ ir „Red Bull“, Marko atsiskaitydavo tik prieš Mateschitzą asmeniškai ir buvo nesuvaržytas priimti bet kokus sprendimus, susijusius su komanda, pavyzdžiui, jis savarankiškai tvarkė visą koncerno jaunųjų lenktynininkų programą. BÅ«tent Marko suvaidino esminį vaidmenį, kad Maxas Verstappenas 2014 metais tapo „Red Bull“ pilotu, po metų jau debiutavo „Formulėje-1“ Milton Keynso ekipos sudėtyje, o 2021 metais šiais komandai iškovojo čempiono titulą.

Balandžio mėnesį Marko sukaks 80 metų ir per tuos metus, kai jis yra „Red Bull“ vadovybės sudėtyje, jis niekada niekam nebuvo pavaldus ir labai efektyviai vienas tvarkėsi su jam priskirtomis pareigomis. Visus klausimus jis tiesiogiai spręsdavo su Mateschitzu, bet dabar situacija pasikeitė ir neaišku, ar Marko norės taikytis su nauja realybe. Prie tradicinės korporacijų hierarchijos austras nėra įpratęs, o po Mateschitzo „Red Bull“ įsivyrauja bÅ«tent tokia darbo kultÅ«ra.

Bet kokiu atveju, kažkokių pakeitimų bus, todėl neveltui prasidėjo kalbos, jog bus parduota dukterinė „AlphaTauri“ komanda arba ji bus perdislokuota į Didžiąją Britaniją.

Leidinio „The Race“ teigimu, greičiausiai šios informacijos šaltinis buvo pačios korporacijos viduje, kuri sąmoningai nutekino informaciją ir nori, kad apie bÅ«simas reformas sužinotų plačioji visuomenė. Neatmestina, kad naujoji „Red Bull“ vadovybė svarsto „AlphaTauri“ pardavimo klausimą.

Jei kalbėsime apie dabartinę situaciją „Red Bull“ komandoje, tai iš išorės viskas atrodo gana normaliai: ekipa laikoma šio sezono favoritu, joje lenktyniauja vienas talentngiausių dabarties sportininkų, jau pasirašyta sutartis dėl variklių nuo 2026 m. gamybos su „Ford“ koncernu.

Kartu negalima atmesti, jog Helmuto Marko įtaka laikus bėgant mažės ir gana tikėtina, kad jis dar šiais metais išeis į užtarnautą pensiją“.



Komentarai (8)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Tai kad
IP: a679aac | 03/15 18:04 Atsakyti
Itariu, kad Marko role ir buvo prastumti visus sprendimus Dietri*** kuris buvo jo draugelis, greiciausiai kei eidavo babkiu, variklio gamintojo ar kt klausimais kalbedavo Marko kuriuo pasitikejo, o ne Horneris. Naujam vadovui to nebepakanka, reikia rodyti skaicius, planus ir tą daro Horneris. Marko nebelieka ką veikti
ddt
IP: ca1c225 | 03/14 22:46 Atsakyti
O, sudėjus šį straipsnį su tuo, kur apie lenktynių trasą Londone, gautume gražią frazę "talentngiausias lenktninkas" :)
SliMMaz
IP: 5202f81 | 03/14 13:26 Atsakyti
Naujasis RB vadovas speju greit su*is visus reikalus. Verslininkas nuo 0 :)
eustachijus
IP: 5cf7e51 | 03/14 13:14 Atsakyti
Tiksliai nežinau,gal klystu ,bet įtariu ,kad jo vaidmuo komandoje jau seniai kaip iškamšos. Laudos mersuose atitikmuo.
Geras Nickas
IP: 64b3af6 | 03/14 12:23 Atsakyti
Jau seniai laikas užleisti vietą jaunesniems :)))
Sun
IP: e5031fd | 03/14 12:00 Atsakyti
Galima pajuokauti, bet aisku, kad siuo atveju "to retire" reikstu "to leave one's job" t.y. pasitraukti... Tai normali praktika, kai norima atsinaujinti. Gal tai net susije su busimu Ford atejimu i F1 Red Bull? Atrodytu, kam keisti tai, kas puikiai veikia...
Photo
IP: e5031fd | 03/14 11:38 Atsakyti
Gal po siu metu cempionato jam jau uzteks privalomo darbo stazo "didesnei" pensijai gauti...?
Black_Death
IP: 145fddf | 03/14 09:26 Atsakyti
Tarp eiluciu perskaitau apie algu apkarpymus, ir iki tiek kad Marko labiau apsimokės nedirbti, o gyventi tik iš pensijos.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Ayrtons 407
2. tevez 403
3. Tomas Gaida 395
4. pofke261 393
5. kylius1978 392