H. Marko galvoja apie pensiją?

H. Marko galvoja apie pensiją?
logo 2023 Kovo 13 d. 15:59, Pirelli

„Red Bull“ naująjį sezoną pradėjo nuo pergalingo dublio, komandos pasirengimas palieka didelį įspūdį ir ji yra laikoma šių metų favoritu. Tačiau užkulisiuose vyksta įvykiai, kurie kol kas garsiai dar neskamba, tačiau kelia klausimus, kurių anksčiau niekas nekeldavo.

Tai susiję su „Red Bull“ koncerno aukščiausiosio vadovybės nuotaikomis, kurios po Dietricho Mateschitzo mirties pradėjo keistis. Kalbama, kad „Red Bull“ valdybos nariui Oliveriui Mintzlaffui, kuris yra atsakingas už korporatyvinius projektus ir investicijas, automobilių lenktynės nėra itin įdomios, be to, jo santykiai su koncerno konsultantu Helmutu Marko nėra tokie jau geri.

„Speedweek“ leidinys, priklausantis „Red Bull“ media-imperijai, prieš kelias dienas citavo H. Marko žodžius: „Mes su Mintzlaffui buvome susitikę du kartus. Jis pasidalino kai kuriomis savo mintimis, o kaip jis priims komandos idėjas, bus aišku tik vėliau. Pati „Red Bull“ komanda „Formulėje-1“ visuomet būdavo labai nepriklausomu padaliniu.

Dabar taip nėra, kadangi po kievienos treniruotės ir lenktynių aš privalau pateikti ataskaitas. Apie atvirus, asmeninius ir draugiškus santykius kalbos daugiau nėra. Dietrichas turėdavo savo viziją, jis buvo labai emocionalus žmogus. Nieko panašaus daugiau nematau.

Aš esu laisvas žmogus ir bet kuriuo momentu galiu sustoti, jei šis darbas man neteiks malonumo. Pažiūrėsime, kaip viskas bus ateityje“.

Daktaras Marko suvaidino labai svarbų vaidmenį tame, kad „Red Bull“ komanda pasiekė didelės sėkmės „Formulėje-1“, tai galima sulyginti su tuo vaidmeniu, kurį „Mercedes“ komandoje suvaidino senas Marko draugas Niki Lauda. Su Mateschitzu Marko siejo labai daugiški santykiai, kurie susiklostė prieš kelis dešimtečius, kai Marko dar nebuvo baigęs sportinės karjeros.

Apie viską, kad būdavo susiję su „Formule-1“ ir „Red Bull“, Marko atsiskaitydavo tik prieš Mateschitzą asmeniškai ir buvo nesuvaržytas priimti bet kokus sprendimus, susijusius su komanda, pavyzdžiui, jis savarankiškai tvarkė visą koncerno jaunųjų lenktynininkų programą. Būtent Marko suvaidino esminį vaidmenį, kad Maxas Verstappenas 2014 metais tapo „Red Bull“ pilotu, po metų jau debiutavo „Formulėje-1“ Milton Keynso ekipos sudėtyje, o 2021 metais šiais komandai iškovojo čempiono titulą.

Balandžio mėnesį Marko sukaks 80 metų ir per tuos metus, kai jis yra „Red Bull“ vadovybės sudėtyje, jis niekada niekam nebuvo pavaldus ir labai efektyviai vienas tvarkėsi su jam priskirtomis pareigomis. Visus klausimus jis tiesiogiai spręsdavo su Mateschitzu, bet dabar situacija pasikeitė ir neaišku, ar Marko norės taikytis su nauja realybe. Prie tradicinės korporacijų hierarchijos austras nėra įpratęs, o po Mateschitzo „Red Bull“ įsivyrauja būtent tokia darbo kultūra.

Bet kokiu atveju, kažkokių pakeitimų bus, todėl neveltui prasidėjo kalbos, jog bus parduota dukterinė „AlphaTauri“ komanda arba ji bus perdislokuota į Didžiąją Britaniją.

Leidinio „The Race“ teigimu, greičiausiai šios informacijos šaltinis buvo pačios korporacijos viduje, kuri sąmoningai nutekino informaciją ir nori, kad apie būsimas reformas sužinotų plačioji visuomenė. Neatmestina, kad naujoji „Red Bull“ vadovybė svarsto „AlphaTauri“ pardavimo klausimą.

Jei kalbėsime apie dabartinę situaciją „Red Bull“ komandoje, tai iš išorės viskas atrodo gana normaliai: ekipa laikoma šio sezono favoritu, joje lenktyniauja vienas talentngiausių dabarties sportininkų, jau pasirašyta sutartis dėl variklių nuo 2026 m. gamybos su „Ford“ koncernu.

Kartu negalima atmesti, jog Helmuto Marko įtaka laikus bėgant mažės ir gana tikėtina, kad jis dar šiais metais išeis į užtarnautą pensiją“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553