Šiais metais „Mercedes“ turi kur kas daugiau problemų su jėgos agregatais. Komandos vadovas Toto Wolffas sako, kad tos problemos nesikartoja, todėl neįžvelgia jokios blogos tendencijos. „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko spėja, kad varžovų problemos gali būti susijusios su jų darbo specifika šiame sezone.
Helmutas Marko: „Ankstesniais metais „Mercedes“ neapkraudavo savo jėgainių. Jiems viskas būdavo duodama gana lengvai. Lenktynėse jie atakuodavo pirmuosius kelis ratus, o po to tik palaikydavo tempą, labai ekonomiškai naudodami variklio resursą. Dabar jie tokios galimybės neturi: jiems tenka daugiau ir dažniau atakuoti – iš čia ir atsiranda problemos“.
Lewisas Hamiltonas turi dvi jėgaines likusiems septyniems etapams: viena jėgainė buvo naudota Baku, kita – Spa. Turint galvoje „Mercedes“ problemas, Lewisui anksčiau ar vėliau teks sumontuoti ketvirtą jėgos agregatą ir atlikti baudą. Komanda apie tai jau galvojo Sočyje, bet to nepadarė.
„Mes tikėjome Hamiltono pergale Sočyje, nes mes buvome nelaimėję nuo Didžiosios Britanijos GP etapo, - „Auto Motor und Sport' sakė vienas iš komandos inžinierių. - Mums būtinai reikėjo pergalės – ji buvo svarbi komandos kovinei dvasiai palaikyti.
Labai tikėtina, kad mes nekeisime jėgainės Turkijoje, jei tik Lewisui neiškils kokių nors problemų. Tikimės, kad ten turėsime labai įtemptą dvikovą su „Red Bull“.
Bet mums vis tiek reikės pakeisti variklį vienose iš likusių etapų. Paprastai mes tai stengiamės padaryti trasose, kuriose būname arba labai greiti, arba smarkiai nusileidžiame greičiu varžovams. Arba kada žadamas lietus. Meksikos trasa labai tinka „Red Bull“ dėl to, kad ji yra aukštai virš jūros lygio. Tą patį galima pasakyti ir apie Interlagosą“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |