Variklių reglamento įšaldymo sąlygomis komandų motoristai gali dirbti tik ties jėgainių patikimumo didinimu ir jų programinės įrangos tobulinimu. „Mercedes AMG High Performance Powertrains“ vykdomasis direktorius Hyvelas Thomas papasakojo, kad tarpusezoniu ekipos inžinieriai daug dirbo, kad 2023 metais bolido šokinėjimas tiesiosiose neturėtų įtakos jėgos agregatų patikimumui.
Hyvelas Thomas: „Motoristams dabar – pats įtempčiausias metų laikas. Mes rengiame naujausią variklio programinės įrangos versiją prieš sezono pradžią, todėl turime daug darbo. Mums pavyko pasiekti kur kas didesnio variklio efektyvumo dėl atnaujintos programinės įrangos.
Suprantame tą faktą, kad dabar – paskutinė modernizacijos galimybė ir mes darome viską, norėdami pasiekti kuo daugiau.
Praėjusių metų pabaigoje mūsų varikliai buvo smarkiai apgadinti dėl mašinos svyravimo tiesiosiose. Komanda pakoregavo ne tik jėgos ageragto konstrukciją, bet ir važiuoklę, kad minėtoji problema būtų panakinta – ties šiuo klausimu visi „Mercedes“ padaliniai dirbo kartu.
Patys didžiausi jėgainės pakeitimai šiais metais bus patikimumo srityje. Mes norime išvengti patikimumo problemų tokiose situacijose, jei tiesiosiose pasireikštų šokinėjimas tiesiosiose ir bolidas trankysis į žemę“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1178 |
2. | Tadux15 | 1161 |
3. | Giriby | 1155 |
4. | mantioras | 1147 |
5. | Modestas99 | 1144 |