Interviu su F. Alonso: norėčiau lietaus

Interviu su F. Alonso: norėčiau lietaus
logo 2008 Liepos 19 d. 15:34, Renault
Pateikiame interviu su du kartus pasaulio čempionu Fernando Alonso, kuris atstovauja „Renault“ ekipai. Žurnalistai su ispanu kalbėjosi penktadienį po treniruočių.
Klausimas (K) : Kaip sekėsi treniruotėse?
Fernando Alonso (FA) : Viskas tvarkoj. Balansas panašus į tą, kurį pasiekėme praėjusią savaitę vykusiuose bandymuose - jokių didelių siurprizų.
K: Ką gali pasakyti apie pasiruošimą šiam savaitgaliui?
FA: Pasiruošimas panašus kaip ir prieš pastaruosius kelis etapus. Esame atsilikę nuo pirmaujančių ekipų ir kaunamės su „Toyota“ ir „Red Bull“. Kova labai artima ir netgi mažiausia smulkmena gali daug nulemti.
K: Ar skirtumas tarp vidutiniokų vis mažesnis?
FA: Jis itin mažas - visi tobulėja apytikriai panašiais tempais. Galvojame, kad šiek tiek priartėjome prie lyderių, bet tuo pat metu paskutiniosios ekipos, kaip, tarkim, „Force India“ priartėjo prie mūsų kaip niekad. Tarp pirmosios ir penkioliktosios pozicijos tik kokios 7 ar 8 dešimtosios sekundės dalys. Labai įdomi situacija.
K: Treniruotėse pasirodei išties gerai - ar galėsi kautis su BMW ir „Toyota“?
FA: Bus matyt. Priklausys nuo sąlygų trasoje. Jei kartais lytų, gal būtume kiek stipresni, nes šiandien šlapioje trasoje atrodėme išties gerai, tad galbūt ir yra vilties. Jei lietaus nebus, pagrindiniai varžovai vėlgi bus „Toyota“ ir „Red Bull“.
K: Sinoptikai teigia, kad kvalifikacija gali būti šlapia, o lenktynės - sausos. Ar sunku susireguliuoti bolidą tokioms kintančioms sąlygoms?
FA: Akivaizdu, kad turi reguliuotis sausam orui, nes kvalifikacijoje viską lemia vienas greitas ratas, o lenktynėse jų tenka įveikti apie 70.
K: Ką galvoji apie likusią sezono dalį?
FA: Galvoju, kad visiems ji bus maždaug tokia pat, kokia buvo ir praėjusioji. Šiuo metu nė kiek nestebina vaizdas, kad dėl titulų kovoja „Ferrari“ ir „McLaren“, bei, šiek tiek nuo jų atsilikdama, BMW. „Red Bull“, „Toyota“, „Renault“, „Williams“ kovoja dėl likusių taškų ir galvoju, kad situacija nebekis iki sezono pabaigos.
K: Iš šalies atrodė, kad šiandien prie vairo turėjai „pilnas rankas“ darbo?
FA: Turime sunkumų su valdymu – slydo bolido galinė dalis. To nepavyko išspręsti treniruočių metu. Situacija buvo kiek skirtinga bandymų metu. Vis ieškome tam priešnuodžių ir tikiuos, kad ryt turėsime geresnį bolidą.
Nors ir sunku buvo vairuoti, bet tempas pakankamai geras, tad kompromisas nėra pats blogiausias, tačiau be jokios abejonės turi rasti kiek „patogesnį“ sprendimą.
K: Kokį progresą pavyko pasiekti reguliuojant bolidą?
FA: Kadangi praeitą savaitę treniravomės čia tris dienas, penktadienis nebuvo itin įdomus, nes nustatymai kaip ir aiškūs. Tiesiog turime įnešti nedidelių korekcijų. Kaip ir minėjau, turime problemų su bolido valdymu.
Praeitą savaitę apsukome čia daugiau nei 200 ratų, tad ši diena buvo rutininė. Ryte buvo truputį šlapia, gal taip bus ir kvalifikacijos metu, tad bet kuriuo atveju treniruotės davė naudos, nes penktadienį visad gali aptikti kažką įdomaus. Geras penktadienis.
K: Ar tikies lietaus?
FA: Žinoma, nes šįryt šlapioje trasoje buvau greičiausias. Po to sustojau ir džiūnant lenktyninei trajektorijai žmonės ėmė gerinti laikus, tačiau kai buvau trasoje, važiavau greičiausiai, taigi esant šlapiai trasai galime būti truputį greitesni nei sausoje. Esant sausam orui kaip visad kovosime dėl šeštos, septintos, aštuntos vietų, bet trasai sudrėkus galime „pasispardyti“.
K: Kokį įspūdį paliko minkštesnės padangos?
FA: Iš bandymų žinojome, kad jos linkusios kiek labiau dėvėtis, ypač tai akivaizdu priekinėms padangoms. Jei spausi su jomis pirmus keletą ratų, jos labai greit pasidengs grūdeliais, tad stengiausi būti atsargus su jomis greituose posūkiuose per pirmus keletą ratų.
Tačiau lenktynėse sau negali to leisti, turi spausti visų varžybų metu, taigi su panašiom problemom turėtų susidurti visi. Tikriausiai kietesnis mišinys labiau tiks lenktynių režimui.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983