J. Key: pasiruošimas 2022 m. sezonui yra kiek keistas

J. Key: pasiruošimas 2022 m. sezonui yra kiek keistas
logo 2021 Rugpjūčio 23 d. 12:32, Unsplash

Jamesas Key iš „Toro Rosso“ į „McLaren“ perėjo 2019 m. pradžioje, o tai reiškia, kad naujasis technikos direktorius kaip palikimą gavo bolidą, kuris tam sezonui jau buvo sukurtas, taip pat buvo sukurtas ir važiuoklės projektas dar kitiems metams, beliko tik vykdyti konstrukcinius darbus.

Aišku, kad J. Key vadovavo paruošiamiesiems darbams 2021 m. sezonui, bet kadangi bolidai išliko beveik nepasikeitę, reikėjo tik adaptuoti automobilį pasikeitusiam aerodinamikos reglamentui, tačiau kur kas sudėtingesnis darbas buvo integruoti į „McLaren“ mašiną naują „Mercedes“ jėgos agregatą.

Išeitų, jog J. Key „McLaren“ komandoje dirba jau trečią sezoną, tačiau mes dar nematėme bolido, kuris nuo nulio būtų sukurtas vadovaujant šiam specialistui. Bet kitais metais tai tikrai įvyks. Tiesa, pats Jamesas pripažįsta, kad dėl įvairiausių sunkumų (visų pirma, darbo su naujosios kartos bolidų perkėlimo į 2021 metus), 2022 m. važiuoklės konstravimo procesas vyksta kiek keistai.

„Tai buvo viena iš tų aplinkybių, kuri visus stabdė, - J. Key žodžius cituoja leidinys „The Race“. - Mums teko tęsti darbus, kuriuos mes galėjome atlikti dar praėjusiais metais, nes labai norėjosi pradėti nuodugniai nagrinėti naująjį reglamentą, juolab, kad aerodinaminiai bandymai buvo neleidžiami.

Toje neapibrėžtoje situacijoje, kurioje atsidūrėme 2020 m., tai buvo teisingas sprendimas. Todėl procesas vyko neįprastai, jei lyginsime su ankstesniais atvejais, kai būdavo pereinama prie naujo techninio reglamento.

Man patinka, kai „Formulė-1“ pereina prie naujo reglamento. Šaunu, kai yra galimybė naują bolidą kurti nuo nulio ir spręsti uždavinius, su kuriais anksčiau nebuvo susidurta. Kadangi 2022 m. automobilio korpuso detalės yra gana stambios, mes taikome kiek kitokį požiūrį į jų gamybą.

Dabar, vasarą, projektas yra tokioje stadijoje, sieksime maksimalaus efektyvumo, remdamiesi baziniais principais, o prie detalesnio jų konstravimo pereisime kiek vėliau. Ši stadija dar tęsiasi, nes šiais metais vyksta intensyvus mokymosi procesas, mes apsisprendžiame su pagrindine detalių geometrija, su važiuoklės architektūra ir ateičiai norime pakloti pamatus tolimesnei bolido modernizacijai.

Po to, kai tik mes apsispręsime su geometrija, tai iki pat Kalėdų užtruks šešių mėnesių aerodinaminių tyrimų procesas. Po to ateis keli momentai, kai turėsime paskubėti. Pirmas iš jų prasidės tada, kai pirmą kartą pamatysime mašiną trasoje – ar viskas gerai su koreliacija ir pamatysime bolido silpnąsias ir stipriąsias puses. Negalima atmesti, kad bus netikėtumų, dėl kurių reikės iš esmės keisti prioritetus.

Ir žinoma, bandysime stebėti varžovų automobilius, kaip buvo ir praėjusiais metais, nors dugno pertvarkymai ir buvo gana paprasti. Gali būti, jog išvysite kokią nors gerą idėją ir reikės patikrinti, ar ji veiktų ir mūsų bolide. Ir tai bus antrasis momentas, tada pasirengimo kitam sezonui tempai bus gana aukšti.

Spėju, kad dabar visos komandos smarkiai didina pasiruošimo 2022 m. tempus. Mūsų komanda dirba visai neblogai, bet ypatingai sunkius uždavinius tenka spręsti tiems specialistams, kurie užsiima gamyba, nes naujoji važiuoklė turės labai daug skirtumų. Kai kurios detalės visiškai nepanašios į tas, prie kurių mes buvome pripratę. Todėl mes turime labai tiksliai koordinuoti visų veiksmus.

Kol kas visas šis procesas teikia malonumo. Nors darbo liko dar labai daug, neabejoju, kad visos komandos yra vienodoje padėtyje. Ir jei mums pavyks geriau išspręsti užduotis pirminėje stadijoje, vadinasi kelti tikslai bus pasiekti“.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2024 sezono taškai: 195
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL36
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983