J. Stewartas: mano laikais M. Verstappenas būtų seniai žuvęs (33)

J. Stewartas: mano laikais M. Verstappenas būtų seniai žuvęs
logo Spalio 04 d. 11:38, Red Bull Content Pool

Laimėjęs tik dešimt lenktynių per pirmuosius šešis sezonus „Formulėje-1“, šiais metais Maxas Verstappenas jau turi septynias pergales ir yra labai rimtas pretendentas į pasaulio čempiono titulą, norėdamas nutraukti ilgametį Lewiso Hamiltono dominavimą.

Šie du lenktynininkai jau kelis kartus buvo susidūrę per šių metų pasaulio čempionatą, ypač įsiminė jųdviejų avarijos Silverstoune ir Monzoje. Maxas visais atvejais nebuvo linkęs nusileisti ir bet kokioje situacijoje nenori nukelti kojos nuo akseleratoriaus pedalo.

Triskart pasaulio čempiono Jackie Stewarto nuomone, toks požiūris į kovas dėl pergalių yra įmanomas tik šiuolaikinėje „Formulėje-1“ su dabartiniu lenktyninių automobilių saugumo lygiu. Tuo tarpu kai trasose kovojo pats škotas, panašūs veiksmai būtų gana blogai užsibaigę Verstappenui.

„Dabar visos trasos yra kur kas saugesnės, - kalbėjo 82-erių metų J. Stewartas. - Anksčiau išlėkimo saugumo zonų visai nebuvo, gelbėtojai buvo apmokyti kur kas prasčiau, be to, jie neturėjo reikiamos įrangos.

Mašinos taip pat smarkiai pasikeitė. Dabar jos kur kas saugesnės. Kokpitas iš esmės yra saugumo kapsulė. Jei mano laikais Verstappenas patektų į tokią avariją, kokią jis turėjo Silverstoune, jis būtų žuvęs. Tai buvo labai rimta.

Dabar ir trasos, ir bolidai visai kitokie. „Formulėje-1“ technologijos keičiasi kur kas greičiau nei kitose sferose. Problemos sprendžiamos profesionaliai ir labai greitai – viskas būna pakeista iki kito etapo. O bolidas per savaitę turi 4-6 atnaujinimus. Mes rodome labai gerą ženklą kitiems verslams“.

Iki šio sezono pabaigos likus 7 etapams, Hamiltonas asmeninėje įskaitoje Verstappeną lenkia tik dviem taškais.

Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2021 sezono taškai: 369.5
Komanda: Red Bull Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (33)
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/09 19:06 Atsakyti
Giedrius Kadiša
10/09 18:11

Kaip lengva internete atskirti normalius komentatorius nuo geltonsnapių :) Pirmieji sugeba diskutuoti, įsiklausydami į oponento pateikiamus argumentus ir pateikia savuosius, antrųjų sugebėjimai apsiriboja tik bajeriukais, įžeidinėjimais ar emocijomis. Suauk, vaike, o tada galėsi padiskutuoti su vyrais. Sėkmės!

Nu tai susirask kokį protingą, ir diskutuok... ko tu nori iš manęs? ne pažinčių portalas čia blyn ;D
Giedrius Kadiša
IP: f862557 | 10/09 18:11 Atsakyti
Ffanas1
10/09 16:23

savo reikalus žiūrėk, nori dėmesio - tapk kuom nors.

Kaip lengva internete atskirti normalius komentatorius nuo geltonsnapių :) Pirmieji sugeba diskutuoti, įsiklausydami į oponento pateikiamus argumentus ir pateikia savuosius, antrųjų sugebėjimai apsiriboja tik bajeriukais, įžeidinėjimais ar emocijomis. Suauk, vaike, o tada galėsi padiskutuoti su vyrais. Sėkmės!
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/09 16:23 Atsakyti
Giedrius Kadiša
10/09 15:55

Nežinau, kas yra Marius, bet aš esu Giedrius ir priešingai negu tu, neslepiu savo tapatybės. Ir tavo pasišaipymai be argumentų tik įrodo, kad nelabai tu supranti apie autosportą, tik ateini plunksnas pasikedenti. Nieko, pavairuosi ką nors, sulauksi bent jau 25 ar 30 metų, gyvenimas pradės kitaip atrodyti ir suprasi, apie ką čia buvo kalbama.

savo reikalus žiūrėk, nori dėmesio - tapk kuom nors.
Giedrius Kadiša
IP: f862557 | 10/09 15:55 Atsakyti
Ffanas1
10/05 20:19

Tai čia mes visi talentai esam - tik neturim sponsorių kad Hassas ar Sauberis koks paimtu. O Marius žino, jis kartingą vairavęs be stiprintuvo - tai jam xuine ta F1 pavairuoti būtų :)
Čia turbūt pats Marius save pasigyrę per kitą kompiuterine laikmeną prisiregistravęs :D

Nežinau, kas yra Marius, bet aš esu Giedrius ir priešingai negu tu, neslepiu savo tapatybės. Ir tavo pasišaipymai be argumentų tik įrodo, kad nelabai tu supranti apie autosportą, tik ateini plunksnas pasikedenti. Nieko, pavairuosi ką nors, sulauksi bent jau 25 ar 30 metų, gyvenimas pradės kitaip atrodyti ir suprasi, apie ką čia buvo kalbama.
Ffanas1
IP: 91498f7 | 10/05 20:19 Atsakyti
Giedrius Kadiša
10/05 17:37

Faktas, kad anksčiau buvo daug pavojingiau. Tie, kas teigia priešingai ir bando iš kažkur traukti tą pateisinančius faktus - tikrai nedaug supranta apie automobilių sportą, bet tiesiog mėgsta ginčytis. Visus teiginius jau surašė Mariusis, belekas ir dar keli komentatoriai, kurie tikrai yra vairavę kažką daugiau negu tėvo “pasatą” žvyrkelyje už kaimo.

Tai čia mes visi talentai esam - tik neturim sponsorių kad Hassas ar Sauberis koks paimtu. O Marius žino, jis kartingą vairavęs be stiprintuvo - tai jam xuine ta F1 pavairuoti būtų :)
Čia turbūt pats Marius save pasigyrę per kitą kompiuterine laikmeną prisiregistravęs :D
Giedrius Kadiša
IP: aa7f730 | 10/05 17:37 Atsakyti
Faktas, kad anksčiau buvo daug pavojingiau. Tie, kas teigia priešingai ir bando iš kažkur traukti tą pateisinančius faktus - tikrai nedaug supranta apie automobilių sportą, bet tiesiog mėgsta ginčytis. Visus teiginius jau surašė Mariusis, belekas ir dar keli komentatoriai, kurie tikrai yra vairavę kažką daugiau negu tėvo “pasatą” žvyrkelyje už kaimo.
Black_Death
IP: ffd7fe5 | 10/05 15:58 Atsakyti
mariusis
10/04 22:30

Kažkas ryškiai nevairavęs normalaus kartingo ir jokio supratimo, kaip nesant stiprintuvai po gerų 15 min atima rankas . O kur dar pavaras junginėti tuo pat metu. Svoris Stewarto laikais buvo bolido apie 550 kg ir jis vairavo ~510 ag bolidą, kas santykis beveik 1:1 kg su ag. Dabar bolidai ir sunkesni, bet ir arklių daugiau tenka 1 kg, bet yra vienas bet, prispaudžiamoji jėga, kuri leidžia bolidą lengviau suvaldyti ir sukontroliuoti, važiuoti greičiau posūkiuose, ko Stewarto laikais nebuvo, tad viskas buvo vairuotojo rankose ir tos ag ir rato laikai nieko visiškai nesako, kai nėra supratimo apie patį vairavimą anais laikais. Tad reikėtų baigti nusišnekėti vienam ekspertui čia.
Žodžiu reziume, anais laikais buvo baika vairuoti, nes viską pamatavo arklio galiom ir rato įveikimo laiku. Žodžiu tais laikais buvo baika važiuoti- kiekvienas galėjo, bet ne visi pinigų turėjo 🤣.
Beje, 1500 ag buvo ne sekundės dalis, o kvalifikaciniu režimu vienam ratui. Dažnai toks motoras eidavo šiukšlynan, nes resursas buvo užmužamas per vieną du ratus.

Paskaicius komentarus, baisu kaip beveik visi gyvena savo fantazijose. Sekmes kovoja su touchscreenu proto guzais. Matau mane patryne.
;)
Bent
IP: c7a8f0f | 10/05 15:33 Atsakyti
mariusis
10/04 22:30

Kažkas ryškiai nevairavęs normalaus kartingo ir jokio supratimo, kaip nesant stiprintuvai po gerų 15 min atima rankas . O kur dar pavaras junginėti tuo pat metu. Svoris Stewarto laikais buvo bolido apie 550 kg ir jis vairavo ~510 ag bolidą, kas santykis beveik 1:1 kg su ag. Dabar bolidai ir sunkesni, bet ir arklių daugiau tenka 1 kg, bet yra vienas bet, prispaudžiamoji jėga, kuri leidžia bolidą lengviau suvaldyti ir sukontroliuoti, važiuoti greičiau posūkiuose, ko Stewarto laikais nebuvo, tad viskas buvo vairuotojo rankose ir tos ag ir rato laikai nieko visiškai nesako, kai nėra supratimo apie patį vairavimą anais laikais. Tad reikėtų baigti nusišnekėti vienam ekspertui čia.
Žodžiu reziume, anais laikais buvo baika vairuoti, nes viską pamatavo arklio galiom ir rato įveikimo laiku. Žodžiu tais laikais buvo baika važiuoti- kiekvienas galėjo, bet ne visi pinigų turėjo 🤣.
Beje, 1500 ag buvo ne sekundės dalis, o kvalifikaciniu režimu vienam ratui. Dažnai toks motoras eidavo šiukšlynan, nes resursas buvo užmužamas per vieną du ratus.

Vienas protongas žmogus, o tai galvojau aš vienas su vejo malūnais, tiksliau celoFanaia kovoju :)
Belekas
IP: 318eddd | 10/05 06:36 Atsakyti
Ffanas1
10/04 11:51

Kaip pabodo tie pasakymai "Manos laikais" ... Tipo gladiatoriai buvo. Nu taip buvo pavojingiau, bet ir bolidai ten nesiekia dabartinių F3 greičiu, mažiau reakcijos, mažesni krūviai - sportuoti nereikėdavo. J.Huntus parukydavo ir alaus pagerdavo prieš lenktynes dėl dievo meilės :D ... Tokie laikai buvo. Ir paprasti automobiliai nebuvo saugūs kaip dabar. Beje kiek čia apie tą saugumą kalbėti - pasaulyje yra žymiai žymiai pavojingesnių sportų nei F1 kada buvo.

Nekazka palyginimas apie greicius. Isesk i koki ziguli ir lek 100km/h ir i siuolaikini automobili 150km/h, idomu kur jausi stipresni pojuti.
mariusis
IP: a343cce | 10/05 00:03 Atsakyti
Ffanas1
10/04 22:47

Tai kas kad tas rankas pakerta. O tai įsivaizduok kaip kaklą pakerta. Matai kai žaidi per PS4 nejauti G-forso...Kas čia tėra pakačialinti tas rankas ir vairą sukinėti - o kas iš mūsų Puhon posukį ant 290km įveiktų neapalpęs...manau niekas ... Stewarto laikais tiek tiesiojoj vos pešdavo.
Tas 1500 - yra F1 grožininė literatūra. Teorinis skaičius ir tik BMW variklio. Yra kažkur straipsnis kad BMW motoristų stendas tuo metu daugiau 1.290 hp negalėjo parodyti, bet komanda paskaičiavo kad biški virš 1.300 kelias sekundes. Paskiau iš kažkur vieni pradėjo sakyti 1.400, vėliau 1.500..
KODĖL MONZOJE TIK 350 km/h su 1.500 arklių 0 prispaudžiamos galios ir 550kg ... Pagal tokia matematiką ten virš 400 turėjo būti

Beviltiška.
×

TOP naujienos