„Toyota“ lenktynininkas Jarno Trulli iš principo teigiamai įvertino paskutinio modelio 2009 m. sezonui skirtas „Bridgestone“ padangas be griovelių, tačiau po šių bandymų neskubėjo daryti didelių išvadų.
„Taisyklės keisis neįtikėtinai smarkiai. Padangos ženkliai skirsis, todėl stengiamės surinkti kiek įmanoma daugiau informacijos, ir turiu pripažinti, jog pajutome gana didelį (pokyčių – red. past.) poveikį“, - dirbdamas Jereze, Ispanijoje, pareiškė italas.
„Čia naudojamos dvejos padangų rūšys veikia visai gerai. Vis dėlto, važiuojame tvyrant labai dideliam karščiui, todėl sunku jas vertinti. Norėčiau palaukti iki žiemos. Šiuo metu galime jas mėginti, jos yra labai patikimos ir pastovios bei kol kas neturėtų kelti problemų“, - pasakojo sportininkas.
„Vis dėlto, kaip jau sakiau, kol kas komentuoti padangų darbą dar per anksti. Mums buvo svarbu surinkti duomenų ir pradėti ruoštis 2009-iesiems“, - pažymėjo jis.
Kitąmet „Formulėje-1“ keisis ne tik padangos, tačiau bus ir perpus sumažinti bolidų prispaudžiamoji jėga. J. Trulli bandymuose Jereze mėgino ir šią naujovę.
„Sunku, nes nebėra prispaudžiamosios jėgos. Kažkiek atsigriebi su padangomis, tačiau ne viską. Todėl bus įdomu pažiūrėti, kiek prarastos prispaudžiamosios jėgos komandoms pavyks atgauti“, - taip pokyčius įvertino jis.
Nuo 2009 m. „Formulėje-1“ bus pakeistas ir leistinas bolidų svoris bei jų matmenys, o taip pat leista naudoti Kinetinės energijos panaudojimo sistemą KERS.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).