Kaip „AlphaTauri“ įveikė silpniausią bolido vietą

Kaip „AlphaTauri“ įveikė silpniausią bolido vietą
logo 2023 Balandžio 10 d. 17:14, Unsplash

Po silpno šio sezono starto „AlphaTauri“ komandos vadovas Franzas Tostas pasakė, kad prarado pasitikėjimą savo inžinieriais, o ekipos savininkai iš „Red Bull“ jam pačiam pagrasino atleidimu iš darbo, jei rezultatai nepagerės.

Alberto parke AT04 bolidas parodė pirmuosius požymius, kad komanda rengiasi iš esmės padidinti bolido greitį. Problemas pavyko surasti mašinos dugno ir difuzoriaus srityse.

Tačiau patobulinimai palietė ir detales, kurios paslėptos nuo pašalinių akių. Privalomame apraše, kuris yra privalomas kiekvienai komandai aprašant naujas detales, „AlphaTauri“ pranešė apie mašinos dugno centrinės dalies geometrijos pakeitimą, o taip pat apie perdarymus galinės saugumo struktūros rajone.

Bet pirmiausiai reikia apsvarstyti tai, kas yra matoma. Ir čia visų pirma kalbama apie dugno centrinę dalį. Konstruktoriams pavyko pažeminti tos dalies profilį, kuris leidžiasi nuo Venturi kanalų išėjimo skylių – tai gerai matyti net ant ORLEN lipduko. Tiesa, ant vienos dugno detalės paliktas nemenkas išlinkimas – tai susiję su variklio aušinimu.

Vienu metu komanda atsisakė išlinkimo vertikalioje sienelėje ir po ja sumontuoto horizontalaus elemento, kuris iš esmės buvo reikalinga tik tam, kad formaliai būtų laikomasi naujojo techninio reglamento.

Galinėje dalyje dugno forma turi kitokią geometriją, kad būtų pasiekta didesnio stabilumo praeinant oro srautams nepriklausomai nuo kitų parametrų.

Difuzoriaus forma taip pat yra pakoreguota, kad būtų sumažintas sujaukto oro srautas, patenkantis nuo ratų ir ir taip būtų padidintas bendras aerodinaminis efektyvumas.

Komandos technikos direktorius Joddy Eggintonas paaiškino, kad permainos pirmiausia turi pagerinti bolido elgesį lėtuose posūkiuose.

„Suprantama, kad to siekia kiekviena komanda, - aiškino inžinierius. - Bet mums dar bandymuose buvo aišku, kad šioje srityje mes nepasiekėme reikiamų reikšmių. Šie atnaujinimai visų pirma yra skirti tam, kad būtų pasiekta didesnio stabilumo važiuojant mažu greičiu.

Mes ieškome būdų, kaip pagerinti bolido elgesį, kad pilotai galėtų atakuoti įvažiuojant į posūkius, tai tikrai leistų pagerinti rato įveikimo laiką.

Jei kalbėsime konkrečiau, šie pakeitimai dugne leis dirbti su truputį didesnėmis mašinos klirenso reikšmėmis ir tai bus žingsnis į priekį. Žinoma, vienas komponentas neišspręs problemos, bet tai yra teisingas žingsnis į priekį.

Galiu pasakyti, kad mes esame patenkinti kiek pasikeitusiu bolido elgesiu. Tai bus baze, nuo kurios mes judėsime į priekį. Naujas dugnas yra pirmasis mūsų atnaujinimas. Vėliau jų bus kur kas daugiau“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144