Komandos neturi alternatyvų starto pozicijų baudoms

Komandos neturi alternatyvų starto pozicijų baudoms
logo 2021 Spalio 28 d. 21:41, Pexels

F-1 komandų vadovai teigia kol kas neturintys alternatyvų starto pozicijų baudoms, kurios skiriamos lenktynininkams pakeitus jėgaines jų automobiliuose.

Apie starto pozicijų baudas šiemet jau buvo ne kartą kalbėta. Jų neišvengė dėl čempiono titulo kovojantys Lewisas Hamiltonas ir Maxas Verstappenas. Baiminamasi, kad vienam iš sportininkų vėl pakeitus jėgainę ar jos elementus, skirta bauda gali nulemti kovos dėl titulo baigtį.

„Mercedes“ vadovo Toto Wolffo teigimu, sunku sugalvoti tinkamą sistemą, kuri baustu tik komandą.

„Manau, kad baudų sistema, kurią šiuo metu turime, yra gana patikima. Turime vengti tokios situacijos, kai varikliai yra tinkami naudoti tik keliose lenktynėse“, - sakė T. Wolffas.

„Jei pakeisite taisykles ir pasakysite, kad lenktynininkui nebus skiriama starto pozicijų bauda ir bus baudžiama tik komanda, iš jos atimami taškai, tai vis tiek reikš, kad komandos, jei jos kovos dėl lenktynininkų čempiono titulo, tiesiog pakeis tiek variklių, kiek reikės, kad būtų pasiektas norimas rezultatas.“

„Manau, kad jei bus pasiūlyta gerų sprendimų, tikrai turėtume juos rimtai įvertinti. Naujiems sirgaliams sunku suprasti, kodėl sportininkui skiriama starto pozicijų bauda ir jis turi pradėti lenktynes iš rikiuotės galo. Žinoma, tai nėra gera, bet aš neturiu sprendimų.“

T. Wolffui antrina ir „Mercedes“ variklius naudojančios „McLaren“ komandos vadovas Andreasas Seidlas.

„Suprantu, kad nėra gerai, jog sportininkams už tai yra skiriamos baudos. Bet tiesą pasakius, nematau paprasto tam sprendimo. Nes jei, sakykime, nuspręsime, kad per metus bus galima panaudoti keturis variklius, visi panaudosime penkis, nes visos komandos siekia iš jėgainių išspausti maksimumą“, - pasakojo „McLaren“ specialistas.

„Galiausiai tai tik parodo, kad visos gamintojų komandos taip stipriai spaudžia viena kitą, kad visi išnaudojame savo naudojamas technologijas iki nustatytos ribos arba dar toliau, o tai baigiasi problemomis. Taigi, šiuo metu tiesiog turime su tuo susitaikyti ir judėti toliau.“

„Red Bull“ nuo kitų metų taps variklių gamintoja. Komandos vadovas Christianas Horneris mano, kad ekipoms turėtų būti leista per metus panaudoti daugiau jėgainių.

„Niekada nepritariau tai idėjai, jog per sezoną vienas sportininkas gali panaudoti tris ar du variklius. Bet kuriuo atveju viskas baigiasi tuo, jog vis tiek būna panaudoti bent keturi varikliai“, - kalbėjo C. Horneris.

„Žvelgdami į ateitį, turime apie tai pagalvoti. Kai kurie žmonės net kalba, kad nauja riba turėtų būti du varikliai vienam sezonui. Mano nuomone, toks sprendimas būtų didelė klaida. Tad turime rasti tinkamą balansą.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983