M. Brundle'as nuspėjo vidinį konfliktą „Mercedes“

M. Brundle'as nuspėjo vidinį konfliktą „Mercedes“
logo 2023 Kovo 09 d. 14:30, Daimler AG

Po aštuonių čempioniškų sezonų „Formulėje-1“ „Mercedes“ komanda nukrito žemyn pasikeitus techniniam reglamentui. 2022 m. sezonas atnešė tik vieną pergalę, o per žiemą Štutgarto koncerno komanda pažadėjo atsikratyti turėtų problemų ir sugrįžti į lyderių grupę.

Tačiau pirmasis naujojo sezono etapas parodė, kad išspręsti keltų uždavinių „Mercedes“ nepavyko: Lewisas Hamiltonas ir George'as Russellas Bahreine finišavo tik 5 ir 7 vietose.

Tai leidžia kalbėti, kad komanda peletone yra toje pačioje vietoje kaip ir pernai metais.

Buvusio F-1 lenktynininko Martino Brunde'o nuomone, tokia situacija neišvengiamai nuves prie situacijos paaštrėjimo komandos viduje.

Savo apžvalgoje apie Bahreino rezultatus „Sky Sports“ portale britų ekspertas parašė: „Man atrodo, „Mercedes“ prieš 2022 metus pasirinko neteisingą kelią – o dabar jie nenori to pripažinti ir pakeisti jį.

Net Hamiltonas ir Toto Wolffas atvirai pareiškė savo nusivylimą sezono startu – verta prisiminti, kad anksčiau šis duetas tik giedodavo pagiriamąsias giesmes „Mercedes“ adresu. Dabar komandoje turėtų kilti įtampa. Kartu jie turi viską, ko reikia geriems rezultatams. Reikia paprasčiausiai pasirinkti teisingą kryptį ir numalšinti emocijas.

„Bepontoninė“ bolido koncepcija dabar jau nebėra „madinga“ tema ir dabar jie apie tai net girdėti nenori. O komandoje giedamos giesmės, kad keičiant koncepciją reikės padaryti žingsnį atgal. Kartu G. Russellas jau įspėjo, kad ilgalaikėje perspektyvoje reikia ruoštis nemalonumams“.

Brundle pažymėjo, kad ilgi dominavimo čempionate metai suveikė prieš Braklio kolektyvą: „Niekas nesiginčija, kad jie pernai metų pabaigoje išmokė savo bolidą kaip reikia nugalėti. Bet aš visiškai nejaučiu, kad „Mecedes“ pagal pernykštį scenarijų norės važiuoti dar vienerius metus.

Hibridinės eros pradžioje (nuo 2014 m.) jie turėjo milžinišką pranašumą pagal jėgainės pajėgumą, bet dabar jo jau nebėra. Kai buvo galimybė padaryti jėgos agregatą dar geresniu, jie tai padarė.

Be to, iš „Mercedes“ išėjo nemažai itin kvalifikuotų specialistų – Andy Cowellas, Jamesas Vowlesas ir kt. Jamesas Allisonas taip pat dirba su kitais projektais. Likę specialistai taip pat yra pajėgūs, bet jiems reikia susiderinti darbus.

Prieš tai, kai reikėtų pakeisti filosofiją ir važiuoklės architektūrą, visada reikia išsiaiškinti, ko tu nori ir kokia kryptimi judėsi. Kai sezonas labai ilgas – net 23 etapai ir galioja biudžetų limitai, tai padaryti bus nepaprasta“.

Po pirmojo etape „Mercedes“ yra trečia Konstruktorių įskaitoje po „Red Bull“ ir „Aston Martin“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794