„Mercedes“ komandos technikos direktorius Mike'as Elliotas pokalbyje su „Auto Motor und Sport“ papasakojo, kaip jie sprendė mašinos šokinėjimo tiesiosiose problemą...
Mike'as Elliotas: „Sunku pasakyti, ar bolido svyravimo problema buvo susijusi su mūsų pasirinkta minimalių šoninių pontonų koncepcija. Iš tiesų, mes buvome nustebę, kad niekas apart mūsų nepastebėjo šios landos naujajame techniniame reglamente. Mes manome, kad šokinėjimas nėra susijęs su pontonų forma, o greičiausiai su tuo, kad projektuodami automobilį, mes sau kėlėme ne visai teisingus tikslus.
Sezono pradžioje svyravimas buvo susijęs su aerodinamika ir slėpė nuo mūsų realias mašinos problemas. Buvo labai sunku pasiekti tinkamo bolido dugno kietumo, kad jis nesilankstytų važiuojant dideliais greičiais. Naujienos, kurias mes atsivežėme į Barseloną, leido iš dalies išspręsti šią problemą. Svyravimai, kuriuos mes matėme sezono pabaigoje, jau buvo susiję su tuo, kad mašinos dugnas trankėsi į kelio dangos nelygumus, jis yra būdingas automobiliams su labai maža prošvaisa.
Iš pradžių mes negalėjome suprasti, kodėl rezultatai skiriasi skirtingose trasose. Vėliau šios prognozės tapo kur kas tikslesnės, mes supratome, kokia trasa mums labiau tinka, o kur gali iškilti sunkumų. Atsirado užtikrintumas ir supratome, ką reikia pakeisti mašinoje, kad visa tai nepasikartotų 2023 metais. Tai suteikia optimizmo, bet „Formulėje-1“ niekada negali būti įsitikinęs 100 proc.“
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |