Nuo 2015 metų, kai Maxas Verstappenas debiutavo „Formulėje-1“, pasaulio čempionatas lankėsi pačiose įvairiausiose trasose – kai kurios GP etapus priima ir dabar, o kitos jau tapo pasaulio čempionato istorija.
Neseniai dukart pasaulio čempionas buvo paklaustas, kurios trasos praradimas jam turėjo skaudžiausią patirtį. „Red Bull“ pilotas galėjo pasirinkti Sepangą, Hockenheimą ar Stambulo parką, tačiau Maxas įvardijo trasą, apie kurią visi „Formulės-1“ dalyviai jau beveik viską pamiršo.
„Aš sugrąžinčiau Mugellą, - sakė olandas. Tuo tarpu lenktynės ten įvyko tik vieną kartą – koronavirusiniais 2020-taisiais.
Savo pasirinkimą Verstappenas paaiškino taip: „Aš beveik nelenktyniavau ten, nuvažiavau tik iki antro posūkio. Bet vairuoti šioje trasoje buvo be galo malonu“.
Lenktynės Mugelle Verstappenui baigėsi greita avarija, po kurios jis atsidūrė žvyre. Po 2020 metų niekas „Formulėje-1“ rimtai nesvarstė apie sugrįžimą į Toskanos autodromą, nes Italija ir taip priima du etapus – Monzoje ir Imoloje.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 968 |
2. | Ayrtons | 959 |
3. | tevez | 958 |
4. | master f-1 | 951 |
5. | Valerijonas | 923 |
Geriau Italijoje 5 etapai, nei JAV vienas.
Šiaip, ar taip aš irgi už 1 etapą Italijoje, nei už 5 JAV tokius kaip Majamyje. Ir ypač taip pat, kaip Maxas aš irgi už Muggello trasos sugrazinima, dar ir dabar karts nuo karto pažiūriu onboard Hamiltono pole 2020 metų, tiesiog nuostabi trasa. Monza, Imola, Muggello, fantastiškos trasos, visos nusipelno vietos kalendoriuje. Bet deja f1 valdo verslininkai, o ne sportininkai ir matom, ką matom.
Neteisingai išreiškei mintį, geriau Italijoj 1 etapas nei 5 JAV, tu... skaityti daugiau