Nepaisant to, kad jie pirmauja abejose čempionato įskaitose, besirengdami šį savaitgalį įvyksiančioms lenktynėms Italijoje „McLaren“ nenuvertina „
Ferrari“ komandos.
Lewisas Hamiltonas 15 taškų lenkia „Ferrari“ pilotą Felipe Massa, o komandinėje įskaitoje italai nuo britų atsilieka 11 taškų. Tačiau „McLaren“ teigia, kad jie supranta, jog kova dėl čempionų titulų dar nėra laimėta.
„Nors į Monzą atvykstame kaip čempionato lyderiai, mes žinome, kad kova dar nebaigta. Per sekančias šešias savaites bus išdalinta dar labai daug taškų ir mes esame pasiryžę jų pelnyti kuo daugiau. Ši trasa pasižymi išskirtinėm savybėm ir bandymuose galėjome išbandyti kelis labai svarbius bolido elementus. Esame atsargūs, bet optimistiškai nusiteikę“, - sakė komandos direktorius Martinas Whitmarshas,
Dvi sekančios trasos Italijoje ir Belgijoje leidžia pilotams išvystyti labai didelius greičius, todėl abejose komandoje ypatingas dėmesys bus sutelktas į variklių departamentus. „Mercedes-Benz“ autosporto skyriaus vadovas Norbertas Haugas mano, kad reikalavimas šiose dvejose trasose naudoti tik vieną variklį yra didžiausias išbandymas nuo tada, kai pernai buvo pakeistos variklių naudojimo taisyklės.
„Monzoje apie 80 procentų trasos distancijos yra įveikiama važiuojant pilnai nuspaudus akseleratorių ir tai yra daugiau negu bet kur kitur „Formulėje-1“. Tačiau sekančioje Belgijos trasoje variklių lauks dar didesnis išbandymas. Kaip ir planavome, Monzoje abu bolidai turės sumontuotus naujus variklius, bet pagal taisykles juos reiks naudoti ir lenktynėse Spa. Šių dviejų trasų kombinacija yra sunkiausia, ką iki šiol yra tekę išlaikyti naujiesiems varikliams“, - sakė N. Haugas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).