„Mercedes“ prisipažino, kad šių metų W14 bolidas yra neperspektyvus

„Mercedes“ prisipažino, kad šių metų W14 bolidas yra neperspektyvus
logo 2023 Liepos 10 d. 17:11, Pixabay

Nesena „Mercedes“ komandos pažanga, kurią buvo galima stebėti Ispanijoje ir Kanadoje, sukėlė abejonių po to, kai varžovai taip pat atnaujino savo techniką. Per Didžiosios Britanijos GP etapą Lewisas Hamiltonas tik dėl pasisekimo atsidūrė trečioje vietoje, o turėdamas minkštųjų padangų pranašumą nesugebėjo aplenkti „McLaren“ sportininko Lando Norriso.

George'as Russellas tebuvo tik penktas ir nesurado argumentų įveikti čempionato debiutanto Oscaro Piastrio. Konstruktorių taurės įskaitoje Braklio kolektyvas kol kas išsaugo antrą vietą – bet tai yra dėl „Aston Martin“ ir „Ferrari“ nesėkmių, Atsilikimas nuo „Red Bull“ šiuo metu jau sudaro 208 taškus, o tai nepalieka net menkiausių šansų iškovoti pasaulio čempionų titulo.

Tokioje situacijoje komandos vadovas Toto Wolffas pačiu logiškiausiu žingsniu pavadino visišką atsisakymą modernizuoti šio sezono W14 bolidą ir ruoštis iš esmės perdaryti 2024 m. sezono mašinos važiuoklę.

Komentuodamas situaciją, kada turėtų būti priimtas galutinis sprendimas šiuo klausimu, austras kalbėjo: „Manau, kad labai greitai. Mes paprasčiausiai neturime kito pasirinkimo.

Antra ar trečia vieta – mūsų komandai tai nieko nekeičia. Mums reikia sugrįžti į buvusias pozicijas ir kovoti dėl čempionų vardo, Šiais metais to tikrai nebus.

Vadinasi, reikia galvoti apie kitus metus, o likusias šio sezono lenktynes išnaudoti vystymuisi ir mokymams, kad būtų gauta kuo didesnė nauda iš šio čempionato ir pasiruošta kitam sezonui.
Taisyklės pasiliks tos pačios, todėl iš dabartinės mašinos reikia išgauti visą naudingą informaciją. Taigi, reikės surasti tinkamą balansą kaip perskirstyti jėgas“.

Pasikeitus reglamentui „Formulėje-1“ „Mercedes“ pilotai per praėjusius 32 etapus iškovojo tik vieną pergalę – George'as Russelas pernai rudenį laimėjo Brazilijoje.

Toto Wolffo žodžiais, situacija apriboto biudžeto sąlygomis tampa dar sudėtingesnė. „McLaren“ sėkmę Wolffas sieja su taisyklėmis, kurios atsiliekantiems suteikia daugiau galimybių.

„Esame smarkiai apriboti finansinio reglamento, - aiškino Wolffas. - Kalba eina ir apie išlaidas, ir apie darbo laiką vėjo tunelyje ir su CFD priemonėmis. Šioje vietoje „McLaren“ turi nemažą pranašumą.

Jie praėjusį sezoną užbaigė toli gale – penkti ar šešti. Todėl gavo daugiau laiko dirbti vėjo tunelyje. Mums tai yra papildomas sunkumas.

Ar turime kokių nors sprendimų, kurie leistų radikaliai pakeisti bolidą? Nemanau. Kai kuriuos nedidelius žingsnelius į priekį mes dar padarysime. Net kelios dešimtosios sekundės mums būtų naudingos, tai leistų daugiau pasiekti dabartiniame peletone“,

Wolffas prisiminė 2017 metus, kai „Ferrari“ labai stipriai pradėjo sezoną. Tada gana nestabilus W08 bolidas pačio Wolffo buvo pramintas „kaprizinga mergele“.

„Istoriškai etapas Silverstoune mums būna bene geriausiu greičio prasme, bet šiemet buvo kitaip, - kalbėjo Wolffas. - Gali būti, kad esmė būtent W14 bolide.

Manau, kad mes turime pajėgumų įveikti Verstappeną – mes turime pačius geriausius darbuotojus ir geriausius lenktynininkus. Bet bolidą dar reikia padaryti labiau nuspėjamu. Dabar tai ta pati „kaprizinga mergelė 2.0“, beje, bėdos kur kas rimtesnės nei praėjusį kartą.

2017 metais „Mercedes“ komandai iki vasaros pertraukos pavyko susigrąžinti buvusį greitį ir antroje sezono dalyje L. Hamiltonas ir Valtteri Bottas užtikrintai įveikė „Ferrari“ komandą ir laimėjo abi pasaulio čempionato įskaitas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983