Oficialu: „Aston Martin“ nuo 2026 m. naudos „Honda“ variklius (8)

Oficialu: „Aston Martin“ nuo 2026 m. naudos „Honda“ variklius
logo Gegužės 24 d. 10:21, AFP nuotr.

Variklių gamintoja „Honda“ 2026 metais sugrįš į „Formulės-1“ čempionatą.

Trečiadienį oficialiai paskelbta, kad „Aston Martin“ būtent nuo 2026 metų pradės naudoti „Honda“ jėgos agregatus.

Paskutinį kartą „Honda“ variklius F-1 čempionate buvo galima išvysti 2021 metais, kuomet juos naudojo „Red Bull“ komanda.

Dėl naujos partnerystės džiaugėsi „Aston Martin“ komandos vadovas Lawrence'as Strollas.

„Noriu pasveikinti „Hondą“ prisijungus prie mūsų organizacijos. Jau dabar matome, kad mus sieja tos pačios vertybės.

„Honda“ yra vienas geriausiai žinomų vardų automobilių sporto pasaulyje. Džiaugiamės, kad galėsime dirbti kartu“, – kalbėjo L. Strollas.

2026 metais įsigalios naujasis F-1 variklių reglamentas, kuriame dar daugiau dėmesio bus skiriama tvarumui, o tai buvo viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „Honda“ nusprendė sugrįžti.

„Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl nusprendėme sugrįžti yra ta, kad būtent nuo 2026 metų įsigalios naujasis variklių reglamentas, kuriuo siekiama F-1 paversti dar tvaresniu ir gamtai draugiškesniu čempionatu. Tai puikiai siejasi su pagrindinėmis „Honda“ vertybėmis“, – kalbėjo kompanijos vykdantysi direktorius Toshihiro Mibe.



Komentarai (8)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Koby
IP: 4437e4b | 05/24 12:01 Atsakyti
su red bull visai gerai sekėsi
montoyja
IP: d7ba8d8 | 05/24 11:41 Atsakyti
Nepaėjo su MCLaren, gal paeis su AM.
Klepsidra
IP: 8d73ada | 05/24 15:04 Atsakyti
normaliai taip ir nepasitraukusi Honda sugris ir gales vel pasitraukti pries kazka laimint. sunku japonu korporatyviniam zmoguciam suspeti pagal F1 ir siuolaikini pasaulio tempa

Honda would have “no objections whatsoever” to Fernando Alonso racing with its Formula 1 engines if he ends up staying at Aston Martin beyond 2025.

Gerai bent, kad ir toliau galesiu naudoti GP2 Engine numeriu remelius.
.F666
IP: e20cc3f | 05/24 21:30 Atsakyti
isterikas vel gales dzyyyypyyyy tuuuu klykauti, jei japono dar nebus praspirtas
A
IP: a0e3afa | 05/25 12:14 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
05/25 00:38

Nice! Aston Martin sužibo viltis laimėti jei ne WDC, tai bent WCC: s... skaityti daugiau

Nes siaip tai prieky visalaik vaziavo ir laimedavo xDDD
Viskas ok, jei vaziuoji vidury ir pergale tik kartais nukrenta. Bet jei nori laimeti, tai turi tureti savo arba atskira PU, o ne kitos komandos. Jei komandos nori taip, reiskiasi tam yra pagrindo. Pradziai RB, dabar AM. O nori tik tos, kurios arciau pergaliu. Su Honda AM tikrai lengviau bus laimeti, nei su dabartiniu mb package. I williams, mcl dek ka nori, ten kitos bedos metai is metu ir jiems tas PU maziau groja kai negali susitvarkyt su kitom problemom.
YZF
IP: 20135ae | 05/24 19:57 Atsakyti
Skeptikas
05/24 18:05

Aš tai nelabai suprantu kodėl Hondos ir Red bulių keliai išsiskyr�... skaityti daugiau

Honda nusprende iseiti, tai RBR teko patiems pradeti gaminti motorus. Veliau jie pasikviete Forda pagalbos kaip tech partneri. O kad Honda sugalvojo (vel) sugrizti, tai cia japoniski strateginiai ejimai
Žilvinas Vanagickas
IP: a418a3c | 05/25 00:38 Atsakyti
Nice! Aston Martin sužibo viltis laimėti jei ne WDC, tai bent WCC: su Honda 4-5 metus vilksis viduryje, po to japonai paskelbs apie išėjimą, o tada ateis laikas, kai AM galės paimti kažkurią taurę. Paėjo Brawn, paėjo RBR, kodėl galėtų nepaeiti Strolui Sr.? :)
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. blaster 968
2. Ayrtons 959
3. tevez 958
4. master f-1 951
5. Valerijonas 923