Buvęs atsarginis „Ferrari“ ekipos pilotas Pedro de la Rosa prakalbo apie savo karjeros laikotarpį italų komandoje.
Anot katalono, tai buvo neįkainojama patirtis.
„Ferrari“ vadovai ir pilotai nuolatos jautė savo šalies žiniasklaidos spaudimą siekti kuo geresnių rezultatų.
„Prisimenu pirmadienį, po prastų savaitgalio rezultatų. Nuvažiavome į gamyklą ir ten ekipos vadovas Stefano Domenicali sėdėjo ofise. Ant stalo gulėjo atverstas „La Gazzetta dello Sport“ laikraštis, vadovas skaitė laiškus ir supratau, kad turėsime problemų.
Sunku atstovauti šiai komandai. Tuomet jauti didžiulį žiniasklaidos spaudimą ir jei sekmadienį neparodai gero rezultato, jau žinai, kokia savaitė tavęs laukia“, – aiškino P. de la Rosa.
Kita vertus, anot piloto, užsieniečiai lenktyninkai turi pranašumą.
„Manau, kad viena iš priežasčių, kodėl legionieriai taip gerai vairuoja „Ferrari“ bolidus yra ta, kad jie mažiau jaučia spaudimo nei vietiniai pilotai – jie nesupranta Italijos žiniasklaidos.
Jiems tai pliusas, bet italų inžinieriams, mechanikams ir kitiems žmonėms, kurie kasdien lieja prakaitą, yra nelengva.
Negalima išskirti tik šnekas, bet ir būtina pažymėti „Ferrari“ reikšmę bei psichologinių dalykų suvaldymo svarbą“, - sakė P. de la Rosa.
Ispanas italų komandai priklausė 2014–2015 metais. Per savo karjerą „Formulėje–1“ jis taip pat buvo atstovavęs tokioms ekipoms kaip „McLaren“, „Jaguar“ ar „BMW Sauber“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |