„Williams“ inžinerijos vadovo Patricko Heado nuomone, „Formulės-1“ lenktynininkai starto metu turėtų išsirikiuoti priešinga jų pozicijoms čempionate tvarka. Tai, specialisto teigimu, padidintų lenkimų skaičių varžybų metu bei padidintų šių įdomumą.
„Norėčiau, kad starto rikiuotė būtų priešinga pozicijoms čempionate. Sąlygos visiems būtų vienodos, ir sezono gale vis viena nugalėtų stipriausias vaikinas“, - BBC pareiškė P. Headas.
„Jei leidžiame vaikinams tiek treniruotis ir bandyti bolidus, o po to išrikiuojame juos tvarka nuo greičiausio iki lėčiausio, kodėl tikimės pamatyti lenkimų?“, - retoriškai klausė „Williams“ bendrasavininkas.
„Galbūt ateityje lenkti ir taps lengviau, tačiau kokia kalba gali būti apie lenkimą, jei iš paskos važiuojantis vaikinas yra 0,3 sekundės lėtesnis“, - pažymėjo jis.
P. Headas pripažino, jog šiai idėjai prieštarautų nemažai žmonių, tačiau įspėjo, jog gerbėjus iš „Formulės-1“ pamažu perima motociklų sportas.
„Net neabejoju, kad daug kam tai nepatiktų. Tačiau sutinku vis daugiau žmonių, kuriems labiau patinka motociklų lenktynės, ir turiu prisipažinti, jog pats šiek tiek prijaučiu šiai stovyklai, nes „Formulėje-1“ tikrai trūksta lenkimų“, - pažymėjo lenktynių pasaulio veteranas.
„Iš tiesų liūdniausia tada, kai tikrai greitesnis bolidas turi visas lenktynes sekti paskui lėtesnį priekyje. Monake matėme ne vienas lenktynes, kai vaikinai turėjo 30 ar 40 ratų važiuoti paskui bolidą, už kurį buvo sekunde ar dviem greitesni. Manau, kad tai liūdna“, - pridūrė jis.
Panaši į P. Heado siūlomą sistema iš dalies įgyvendinta GP2 čempionate, kuriame per vieną savaitgalį rengiamos dvejos lenktynės. Pirmosiose lenktynininkai startuoja pagal kvalifikacijos rezultatus, o antrosiose pirmasis aštuntukas starte išsirikiuoja atvirkščia pirmųjų lenktynių finišui tvarka.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).