Nuo kito sezono lenktynininkui, antroje kvalifikacijos dalyje, kur važiuojama pustuščiais bolidų bakais, parodžiusiam greičiausią rato įveikimo laiką gali būti skiriamas papildomas taškas. Taip pat kalbama apie variklius, kuriuos privaloma būtų naudoti ne du, o tris GP savaitgalius bei bandymų ribojimus.
Tokius pasiūlymus Šanchajuje svarstė „Formulės-1“ ekipų asociacijos (FOTA) nariai, susitikę pirmajam diskusijų, skirtų F-1 ateities planavimui etapui.
Kalbama, kad vienas radikaliausių pasiūlymų – skirti po vieną tašką lenktynininkui, antroje kvalifikacijos dalyje parodžiusiam greičiausią rato įveikimo laiką. Trečioje kvalifikacijos dalyje nustatoma kuris lenktynininkas startuos iš pirmos vietos, tačiau joje lenktynininkai naudoja skirtingas strategijas bei kuro kiekius, todėl už „pole“ poziciją skirti tašką būtų nesąžininga.
Taip pat siūloma pereiti prie vieno variklio naudojimo trijų etapų metu, kas leistų sumažinti išlaidas varikliams, ypač nepriklausomoms ekipoms.
Bandymus siūloma apriboti iki 20000 km vietoje dabar naudojamos 30000 km ribos. Į bandymus kiekviena komanda galės atsivežti tik po vieną automobilį, išskyrus bandymus tarp sezonų – žiemos metu. Taip pat papildomos keturios dienos turėtų būti skiriamos nepatyrusiems ir naujiems lenktynininkams išbandyti.
Siūloma pagerinti ir paįvairinti „Grand Prix“ lankytojų ir TV transliacijų žiūrovų savaitgalius. Lenktynininkams gali tekti dalyvauti autografų pasirašymo sesijoje penktadieniais, o važiavimų bei lenktynių metu atskiroje patalpoje žurnalistams privalėtų pasisakyti lenktynininkai, pasitraukę iš treniruočių, kvalifikacijos ar pačių lenktynių dėl baudos, techninio gedimo ir pan.
Buvo taipogi svarstoma ar atskleist žiūrovams informaciją apie tai, kiek kuro yra lenktynininkų bolidų bakuose po kvalifikacijos, kad etapą stebintys sirgaliai galėtų lengviau suprasti kokią taktiką pasirinko vienas ar kitas pilotas.
Dar buvo kalbama apie varžybų laiko sutrumpinimą iki 250 km arba 90 min, o taip pat kuro užpylimo panaikinimą lenktynių metu. Dėl šio klausimo komandos nusprendė neigiamai t.y. kuro užpylimo procedūros lenktynėse turėtų likti.
Iš esmės daugelis komandų atstovų sutiko, kad dar yra itin svarbu atlikti rinkos tyrimus bei suvokti ko gi pageidauja publika, kad sprendimai atitiktų žiūrovų poreikius.
Visi apsvarstyti pasiūlymai privalės būti patvirtinti FOTA komiteto bei pateikti Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) patvirtinimui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).