Pietų Afrika ruošiasi deryboms su FOM (13)

Pietų Afrika ruošiasi deryboms su FOM
logo Spalio 14 d. 11:07, FOM

Paskutinis Pietų Afrikos Respublikos GP etapas įvyko 1993 metais, bet laikas nuo laiko būdavo gandų apie šio etapo sugrįžimą į „Formulės-1“ tvarkaraštį. Lewiso Hamiltono nuomone, varžybos Afrikos žemyne būtinai reikalingos „Formulei-1“, ypač jei čempionatas tikrai nori vadintis „pasaulio čempionatu“. Kartu „Formulės-1“ direktorė ryšiams su organizatoriais Chloe Targett-Adams palaiko septyniskart pasaulio čempioną.

Chloe Targett-Adams: „Aš sutinku su Hamiltonu. Afrikoje dabar nevyksta nė vieno etapo ir tai yra neteisinga. Mūsų prioritetas – sugrąžinti lenktynes į šį kontinentą. Mes svarstome įvairius variantus ir tikimės perspektyvoje surasti sprendimą“.

Kyalamio autodromo šeimininkai yra pasirengę priimti lenktynes, bet tai įvyks ne anksčiau kaip 2023 metais. Pasiruošimu užsiima kompanija „South African Grand Prix“ (SAGP), kuriai vadovauja Warrenas Scheckteris, buvusio F-1 lenktynininko Jody Schecterio (1979 m. pasaulio čempiono) giminaitis. Jis pranešė, kad jau kitų metų pradžioje jie pradės derybas dėl etapo sugrąžinimo į Pietų Afriką.

„Teisingiausia būtų lenktynes surengti ne miesto trasoje, o Kyalamio autodrome, nes jis turi seną savo istoriją ir pasirengęs vėl priimti lenktynes, - sakė W. Scheckteris. - Pastaraisiais metais mes kalbėjome su Chase'u Carrey'umi, trasoje jau lankėsi FOM vadybininkai, jie buvo susitikę su vyriausybės atstovais ir aptarė galimą projektą.

Pietų Afrikos Respublika moka organizuoti masinius tarptautinius sporto renginius, 2010 m. šalis priėmė pasaulio futbolo čempionatą. GP etapas leistų mums parodyti PAR kaip valstybę su giliomis kultūrinėmis ir turistinėmis tradicijomis. Mes pasirengę priimti „Formulės-1“ lenktynes, jau kitų metų pradžioje sėsimės prie derybų stalo su FOM ir 2023 m. pradžioje pasistengsime padaryti oficialų pareiškimą šia tema“.


Komentarai (13)
Klepsidra
IP: b7dabf2 | 10/15 16:55 Atsakyti
ddt
10/15 12:42

Tai man ir ne su studentais iš PAR pabendraut tenka dažnai. Tą patį pasakoja. Labai nesunku pačiam įsitikint - Street View visas tas elektrifikuotas spygliuotas tvoras ir grotas ant langų gerai parodo.

kas stebina? buvo ziauri pasikelusiu baltuju tvarka (juodi net saligatviu eiti vietom negalejo) - buvo ok, tiketasi buvo, kad demokratija pakeis viska yra gera, bet gavosi kaip visada. "demokratija" davede iki to, kad baltieji net nebegali savo tos afrikaans kalbos mokytis, nes pirstais badomi.
buvau kelis kartus PAR - saugumo jausmas nedidelis. miega jie su panikos mygtukais po pagalve, kad jei isgirstu triuksma - automatiskai apsauga atvaziuotu. nakti yra norma prie raudono sviesoforo nestoti, plius turi palikti vietos sustodamas, kad issisuktum, jei kazkas uzblokuos tave. kolegos buvo apiplesti viesbucio kieme po parkeli bebegiojantys. yra atveju, kai dideles kompanijos paliko sali vien delto, kad pora darbuotoju nusauti per pietus netoli ofiso buvo. is kitos puses kokioje Brazilijoje daug nesaugiau jauciuosi, nei PAR. anyway, tokia yra "realybe" isvaziavus uz iprasto "vakaru pasaulio" ribu. is priesingu pavyzdziu - kolega paliko Seule Ipada kazkur kavineje - policija atveze i viesbuti ir atidave.
ddt
IP: 21ec4ad | 10/15 12:42 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
10/14 19:59

Teko kartą nemažai pabendraut su vienu erasmus studentu iš PAR. Kalbėjom apie kultūrų skirtumus, kaip jam patinka Europoj, Lietuvoj gyvent. Ir užklausiau, ar nejaučia rasizmo pas mus. Tai sakė mes net nežinom, kas yra rasizmas, kai pvz jo gimtajam mieste baltaodžių yra apie 5% ir visi turi gyvent spygliuota viela aptvertuose namuose, privačios apsaugos saugomame kvartale, nes pasikėsinimai nužudyti ten kasdienybė.
Tada pradėjo pasakot apie gangsterių problemos įsisenėjimą. Iš jo paties yra pavogę mašiną, kol jis stovėjo prie šviesoforo. Kreipusis į policiją jų atsakymas buvo "pats kaltas, nereikėjo į svetimą rajoną važiuot. Mes ten nedirbam".
Sunku patikėt, kad tokie dalykai gali vykt, bet kiek teko internete skaityt, tai abejoju, kad tas studentas melavo...

Tai man ir ne su studentais iš PAR pabendraut tenka dažnai. Tą patį pasakoja. Labai nesunku pačiam įsitikint - Street View visas tas elektrifikuotas spygliuotas tvoras ir grotas ant langų gerai parodo.
Zvejys
IP: f5d8a5e | 10/14 23:26 Atsakyti
fnatic
10/14 21:36

Ir kur tik nenusiusi F1 cirko del babkiu. O ju reikia daug ir greitai by Liberty Media. Dar grazinkit Indijos Gp, griskit i valensija ir kt pamirtus grand prix, o ypac i nepritaikytas trasas siuolaikiniams aerodinamiskai suluosintiems platiems siaurose trasose bolidams.

Kokia tau Velencija sugris ten tik griauciai ir baisus rajonas likes https://www.carthrottle.com/post/meet-the-abandoned-f1-track-that-was-once-an-epic-street-circuit/
O Indija? Noreciau, kad griztu. Kerbai grazus orandziniai, ir tas posukis lenkimams nuokalne, smagi trasa :)
justas
IP: d4dc4f0 | 10/14 21:41 Atsakyti
fnatic
10/14 21:36

Ir kur tik nenusiusi F1 cirko del babkiu. O ju reikia daug ir greitai by Liberty Media. Dar grazinkit Indijos Gp, griskit i valensija ir kt pamirtus grand prix, o ypac i nepritaikytas trasas siuolaikiniams aerodinamiskai suluosintiems platiems siaurose trasose bolidams.

Indijos gp galėtų gražinti, puiki, moderni f1 trasa.
fnatic
IP: e4b68a0 | 10/14 21:36 Atsakyti
Ir kur tik nenusiusi F1 cirko del babkiu. O ju reikia daug ir greitai by Liberty Media. Dar grazinkit Indijos Gp, griskit i valensija ir kt pamirtus grand prix, o ypac i nepritaikytas trasas siuolaikiniams aerodinamiskai suluosintiems platiems siaurose trasose bolidams.
Telemetrijus
IP: 09e3a02 | 10/14 20:05 Atsakyti
Tegul paskuba, kol PAR nepasiekė Somalio lygio.
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 10/14 19:59 Atsakyti
DDOD
10/14 15:08

Saugumas ten problema. Iš Brazilijos vis pasirodydavo naujienų, kad kokios komandos mechanikus važiuojant i trasą apiplėšė, iš ZA nesitikėčiau nieko kito

Teko kartą nemažai pabendraut su vienu erasmus studentu iš PAR. Kalbėjom apie kultūrų skirtumus, kaip jam patinka Europoj, Lietuvoj gyvent. Ir užklausiau, ar nejaučia rasizmo pas mus. Tai sakė mes net nežinom, kas yra rasizmas, kai pvz jo gimtajam mieste baltaodžių yra apie 5% ir visi turi gyvent spygliuota viela aptvertuose namuose, privačios apsaugos saugomame kvartale, nes pasikėsinimai nužudyti ten kasdienybė.
Tada pradėjo pasakot apie gangsterių problemos įsisenėjimą. Iš jo paties yra pavogę mašiną, kol jis stovėjo prie šviesoforo. Kreipusis į policiją jų atsakymas buvo "pats kaltas, nereikėjo į svetimą rajoną važiuot. Mes ten nedirbam".
Sunku patikėt, kad tokie dalykai gali vykt, bet kiek teko internete skaityt, tai abejoju, kad tas studentas melavo...
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/14 19:28 Atsakyti
Jau paskutiniais metais aplenkti būdavo sunku. Tai su dabartiniais bolidais išvis lenkimų nenusimato toje trąsoje
kazkas_
IP: 3c0e3df | 10/14 19:10 Atsakyti
Idomiai atrodytu ten prieslenktynine Hamio klupavimo akcija, nes ten kaip tik baltuosius diskriminuoja.
TomTom
IP: d1cf999 | 10/14 18:17 Atsakyti
DDOD
10/14 15:08

Saugumas ten problema. Iš Brazilijos vis pasirodydavo naujienų, kad kokios komandos mechanikus važiuojant i trasą apiplėšė, iš ZA nesitikėčiau nieko kito

Butent, ten dauguma arba apsiginklave iki dantu kazka apiplesineja, arba apsiginklave iki dantu teikia apsaugos paslaugas ir atsisaudo.
Tuo labiau nesuprantamas man pareiskimas - jei Afrikoj nevaziuojam tai ne pasaulio cempas. Tai gal dar Antarktidoj tegul visi cempai pradeda rengt nes kitaip tai ne pasaulio cempas? Yra vietu kur yra pinigai ir kur galima padaryti bizni, o yra vietu kur nei to nei to nera. F1 tai biznis o ne labdaros orgaizacija, tai cia maziausiai reiketu jaudintis del lenktyniu rengimo Afrikoj.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas