Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl „Formulėje-1“ buvo pereita prie naujojo techninio reglamento, buvo ta, kad norėta padidinti lenkimų skaičių. Anksčiau lenktynininkai prarasdavo daug svarbių sekundžių ir dalį prispaudžiamosios jėgos važiuodami paskui kitą mašiną sujauktame ore. Tai neleisdavo sportininkams atakuoti pilna jėga ir labai arti priartėti prie varžovų.
Tose trasoje, kuriose anksčiau nebūdavo įmanoma aplenkti, niekas nepasikeitė – ten reikia keisti trasos konfigūraciją, tačiau trasose, kurioje galima lenkti, tokių manevrų šiemet padaugėjo. Pagal „Pirelli“ skaičiavimus, lenkimų skaičius išaugo daugiau nei 30 proc., buvo skaičiuojami tik trasoje atlikti lenkimai, o ne sustojimuose boksuose.
Jei 2021 m. sezone lenkimų skaičius buvo 599, tai 2022 m. jų padaugėjo iki 785 esant tam pačiam etapų skaičiui – 22.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „30 proc. - geras augimas, turint galvoje tai, jog tai – realus skaičius, nepadidintas. Pagrindinė priežastis yra ta, kad dabar mašinos praranda mažiau prispaudžiamosios jėgos važiuodamos paskui varžovą, atitinkamai ir padangos mažiau slidinėja ir perkaista.
Anksčiau pilotai dažnai skųsdavosi, kad važiuojant įkandin kito bolido, jie prarasdavo sukibimą ir pradėdavo slidinėti, prarasdami galimybę atakuoti, o dabar jie gali stabiliai važiuoti iš paskos kitos mašinos.
Dabar mes kartais matome net dviejų ar trijų bolidų kovas, kai dėl pozicijos kovojama visą ratą, o ne tik viename posūkyje per 2, 3 ar 4 ratus. Tai pagrindinis skirtumas lyginant su ankstesniais metais. Pasiekti to buvo nelengva, bet naujieji bolidai iš esmės pakeitė situaciją. Esme ne vien padangose, nors jos tapo vienu iš faktorių ir esu dėl to patenkintas“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 3840 |
2. | berta | 3792 |
3. | avon | 3774 |
4. | redworm | 3763 |
5. | Valerijonas | 3749 |