„Pirelli“: pati greičiausia strategija – du sustojimai (4)

„Pirelli“: pati greičiausia strategija – du sustojimai
logo Spalio 10 d. 12:49, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Pirelli“ mano, kad dviejų sustojimų strategija bus pati greičiausia per Turkijos GP lenktynes, jei varžybos įvyks sausoje trasoje. Tokiu atveju sportininkams tektų nuvažiuoti dvi atkarpas su kietosiomis ir vieną su vidutinėmis padangomis. Tai leistų iki minimumo sumažinti padangų dėvėjimąsi ir jų granuliavimąsi ir būtų galima aktyviai atakuoti visos distancijos metu.

Antra pagal greitį būtų vieno sustojimo strategija, kai po starto su vidutinėmis būtų pereinama prie kietųjų, bet tokiu atveju pilotams tektų smarkiai saugoti padangas.

Laiko praradimas sustojimo metu Stambulo trasoje nėra labai didelis – jis yra vienas iš mažiausių sezone – apie 20 sekundžių.

„Pirelli“ atstovas „Formulėje-1“ Mario Isola: „Lietus smarkiai pakeitė trasos būklę, bet net šeštadienio rytą ant šlapio asfalto pilotai sakė, kad sukibimas yra geresnis nei praėjusiais metais.

Permainingomis oro sąlygomis lenktynininkai kvalifikacijoje kovojo su „slick“ tipo padangomis ir beveik visi pasirinko vidutines padangas antrai sesijai, kad šiandien galėtų startuoti būtent su šiomis padangomis. Teoriškai pačia greičiausia būtų dviejų sustojimų strategija su viena atkarpa su vidutinėmis ir dviem su kietosiomis, bet įmanoma ir vieno sustojimo strategija važiuojant su „vidutinėmis-kietosiomis“ mišinių sudėtimis. Trumpoje atkarpoje galima būtų naudoti ir minkštąsias padangas.

Oro sąlygos lenktynėse gali turėti lemiamą vaidmenį – lietaus tikimybė išlieka ir jei jis bus, komandoms padės informacija, surinkta šeštadienio ryte. Perėjimo nuo „slick“ padangų prie tarpinių lietaus momentas ir atvirkščiai čia ateina kur kas greičiau nei kitose trasose“.

"Istanbul Park", Stambulas
Trasa: "Istanbul Park", Stambulas (Turkijos GP)
Ilgis: 5,338 km Ratų skaičius: 58
Plačiau

Komentarai (4)
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/10 13:20 Atsakyti
fnatic
10/10 13:00

Kažką meluoji, nes 2004 su Alonso nekovojo. Buvo ten kažkokių etapų kur Alonso arti buvo, bet kad ji aplenkti nepamenu jokių 4 stopų.

1998 Vengrijoje - 3 sustojimų taktika ir laimėt prieš McLarenus - buvo kažkas nerealaus. Galbūt apie šitą norėjai pasakyti.

Nemeluoju, prieš rašydamas pasitikrinau. 2004 Prancūzijos GP. Kai ALonsas užsipylė benzo iki galo, sumakeris užsipyle ten 10 ar kažkiek ratų, kad persvara sudaryti. Gavosi pitstopas daug trumpesnis, ir mašina lengvesnė. Sudarė tą persvarą ir po 4 stopo išlindo į lyderius.
fnatic
IP: ae77a09 | 10/10 13:00 Atsakyti
Ffanas1
10/10 12:56

Teorija ir praktika sako kad Greičiausiam bolidui tinka bet kokia taktika.Ta prasme logiška taktika, ne 6 sustojimai ar panašiai. Pamenu Šumakeris laimėjo prieš Alonsa 2004 metais per kažkurias varžybas su 4 sustojimais (kas tuo metu buvo nerealu). Turėjo daug greitesni bolidą, tiesiog aplenkti negalėjo Alonso nebuvo jokių DRS ir panašiai.

Kažką meluoji, nes 2004 su Alonso nekovojo. Buvo ten kažkokių etapų kur Alonso arti buvo, bet kad ji aplenkti nepamenu jokių 4 stopų.

1998 Vengrijoje - 3 sustojimų taktika ir laimėt prieš McLarenus - buvo kažkas nerealaus. Galbūt apie šitą norėjai pasakyti.
Ffanas1
IP: 555f734 | 10/10 12:56 Atsakyti
Teorija ir praktika sako kad Greičiausiam bolidui tinka bet kokia taktika.Ta prasme logiška taktika, ne 6 sustojimai ar panašiai. Pamenu Šumakeris laimėjo prieš Alonsa 2004 metais per kažkurias varžybas su 4 sustojimais (kas tuo metu buvo nerealu). Turėjo daug greitesni bolidą, tiesiog aplenkti negalėjo Alonso nebuvo jokių DRS ir panašiai.
fnatic
IP: ae77a09 | 10/10 12:55 Atsakyti
O trečia pagal greitį būtų trijų sustojimų strategija, kai po starto su vidutinėmis būtų pereinama prie kietųjų, po to prie lietaus padangų ir vėl prie kietųjų ir sėkmė garantuota!

Žodžiu greičiau grįžtu Michelin vs Bridgestone. Galėtų būti ir Pirelli, bet kažin ar su šiais gandonais kas važiuot norėtų.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas