S. Domenicali: sprinto lenktynės kitąmet vyks trečdalyje etapų

S. Domenicali: sprinto lenktynės kitąmet vyks trečdalyje etapų
logo 2021 Rugsėjo 10 d. 13:03, Imago/Scanpix

„Formulės-1“ prezidentas ir generalinis direktorius Stefano Domenicali kreipėsi į Italijos sirgalius ir pakvietė juos atvykti į lenktynes Monzoje, kadangi organizatoriai skundžiasi, kad bilietų paklausa nėra didelė.

„Tikiuosi, kad informacija apie blogą bilietų pardavimą nėra tiksli ir žmonės su entuziazmu atvažiuos į etapą Italijoje, nes komandos nori matyti kuo daugiau sirgalių, - „Gazzetta dello Sport“ kalbėjo S. Domenicali. - Lenktynės Monzoje visuomet būdavo ypatingu įvykiu, nepriklausomai nuo to, kokią komandą jūs palaikote.

Šiemet tuose autodromuose, kuriuose buvo įleidžiami žiūrovai, lenktynių savaitgaliai vykdavo puikiai – nuo Silverstouno iki Zandvoorto. Ribojimai, susiję su COVID-19, skiriasi atskirose valstybėse, o Monzoje buvo leidžiama užpildyti 50 proc. tribūnų, bet bilietų pardavimai prasidėjo labai vėlai.

Mes norime, jog šlovinga Monzos istorija tęstųsi ir toliau. Kartu su organizatoriais svarstome, ką reikėtų padaryti, kad susidomėjimas F-1 lenktynėmis padidėtų. Neįmanoma įsivaizduoti „Formulės-1“ be Monzos, bet lenktynės – tai dar ir verslas ir jų rengimas turi būti ekonomiškai pateisinamas ir dar duoti pelną.

Be to, labai svarbus „Ferrari“ vaidmuo – kai ši komanda vėl stos į nugalėtojų kelią, galima tikėtis galingo pozityvaus efekto. Entuziazmas, kurį ši markė kelia viso pasaulio sirgaliams – labai svarbus faktorius. Šiandien dėl pergalių kovoja „Mercedes“ ir „Red Bull“ ekipos, o kai „Ferrari“ sugrįš į šį tarpą, bus naudinga visiems.

Dabar mes tapome labai įdomaus čempionato liudininkais ir tikiuosi, kad Hamiltono ir Verstappeno dvikovos tęsis iki pat paskutinio sezono etapo. Savo pirmąjį titulą Lewisas iškovojo 2008 metais, o dabar jau kovoja dėl aštuntojo. Jis turi labai daug įvairių interesų, jis nebijo pasisakyti aktualiais visuomeniniais klausimais.

Lenktynininkai yra mūsų turtas, tai, pavyzdžiui, byloja apie Maxą Verstappeną, dėl kurio visi Nyderlandai tapo aistringais F-1 gerbėjais, o taip pat Lando Norrisas ir George'as Russellas su gausia armija sirgalių iš Didžiosios Britanijos. Dabar sprendžiamas klausimas dėl Antonio Giovinazzi likimo, vienintelio italo „Formulėje-1“, nes į jo vietą „Alfa Romeo“ pretenduoja Nyckas de Vriesas ir Guanyu Zhou.

Kinija turi neribotą komercinį potencialą, bet Antonio yra labai geras lenktynininkas. Galite nuspėti, kokį pasirinkimą padaryčiau aš, bet tai būtų ne emocinis, o grynai racionalus pasirinkimas“.

Domenicali kelis žodžius tarė ir apie kvalifikacinį sprintą, kuris šiemet jau antrą kartą įtrauktas į lenktynių savaitgalio programą: „Po pirmojo eksperimento Silverstoune kvalifikacinis sprintas sugrįžta į Monzą, o po to mes tai dar pakartosime Brazilijoje. Kryptis pasirinkta teisingai, 2022 metais mes planuojame surengti 23 etapus ir formatas su sprintu bus trečdalyje etapų, t. y. jis vyks aštuoniose etapuose. Sprintas duoda kur kas daugiau nenuspėjamumo“.

Domenicali nori kuo greičiau įvesti dar vieną naujovę – į reglamentą įtraukti reikalavimą komandoms penktadienio treniruotėse prie vairo sodinti jaunus, patirties „Formulėje-1“ neturinčius jaunus sportininkus arba turinčius labai mažą patirtį. Pasak italo, tai leistų komandoms ieškoti naujų talentų (dabar tai daroma retai, nes yra apribotos bandymų programos) ir padarytų lenktynes mažiau nuspėjamomis: „Dabar komandos retai prie vairo sodina naujokus ir jie praktiškai neturi šansų pajausti „Formulės-1“ bolidų ypatybių. Tai padarytų lenktynes dar įdomesnėmis, nes pagrindiniai pilotai turėtų mažiau treniruočių.

Reikalai „Formulėje-1“ klostosi normaliai, mums pavyko pritraukti daug naujos jaunosios auditorijos, jaučiame susidomėjimą iš naujų organizatorių ir automobilių gamintojų pusės. Gamintojai teigiamai įvertino tai, kad mes perėjome prie apribotų komandų biudžetų. Mes toliau vystysime hibridinės pavaros technologijas ir plačiau naudosime biodegalus. Monzoje įvyks mūsų susitikimas su automobilių gamybos koncernų atstovais, kuriame svarstysime perėjimą prie naujos kartos jėgos agregatų“.

Atsakydamas į klausimą, ar pandemija gali turėti įtakos šių metų sezone likusioms lenktynėms, Domenicali sakė: „Mes stengiamės maksimaliai apsaugoti save nuo panašių situacijų, kai tenka atšaukinėti etapus. Juolab, kad verda kova dėl pasaulio čempiono titulo. San Paulo meras patikino, kad imsis visų priemonių, jog lenktynės Brazilijoje įvyktų prie pilnų tribūnų. Kai dėl etapo Katare, tai šis klausimas dar svarstomas, bet tiksliau galėsiu atsakyti kitą savaitę“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794