Singapūro trasos ratas

Singapūro trasos ratas
logo 2008 Vasario 20 d. 07:50,
Pateikiame Singapūro trasos rato aprašymą, kurį pagal trasos ir greičio modeliavimus paruošė sporto komentatorius Steve‘as Slateris ir buvęs „Formulės-1“ pilotas Timas Schenkenas.
Pirmasis posūkis: maksimalus stabdymas nuo 280km/h iki maždaug 90 km/h atsargiai stengiantis neužblokuoti ratų ir perjunginėjant pavaras nuo septintos į antrą. Įvažiavimas į kairėn sukantį posūkį. Puiki vieta pamatyti kaip gerai stabdo „F-1“ bolidai. Taip pat nebloga vieta lenkimams vidine trajektorija.
Posūkiai 2, 3 ir 4: trumpai perjungiama pavara į trečią ir antrajame posūkyje pagreitėjame iki 160km/h, bet vėl stabdome iki 90 km/h ir perjungiame pavarą į antrą įveikinėdami trečiąjį posūkį. Tada iki galo nuspaudžiamas akseleratorių ir ketvirta pavara, pasiekę 200km/h greitį, ketvirtajame posūkyje įvažiuojame į bendro naudojimo greitkelį.
5 posūkis: stabdymo metu perjungiame trečią pavarą ir įsukame į penktą trasos posūkį, kuris mus veda į Raffles bulvarą. Išvažiuojame maždaug 140km/h, o iš paskos važiuojantis bolidas neturėtų prarasti daug prispaudžiamosios jėgos ir sekančios tiesiosios gale gali bandyti atlikti lenkimo manevrą.
6 posūkis: prieš pasiekdami tiesiosios galą mes dar turime įveikti nuostabiai paruoštą šeštąjį posūkį, kuriame visai nepristabdome ir po jo perjungiame septintąją pavarą. Čia bolidai išvysto didžiausią greitį ir lekia maždaug 310km/h greičiu. Nepakartojamas „F-1“ variklio gausmas atsimušdamas į aplinkinius pastatus čia turėtų kelti šiurpą visiems šalia trasos įsitaisiusiems žiūrovams. Šeštasis posūkis bus greičiausias iš visų gatvės trasų posūkių!
7 ir 8 posūkiai: Raffles bulvaro pabaigoje, prieš pat septintą posūkį galime išvysti daug lenkimų. Čia bolidai stabdo nuo 300km/h iki 90km/h ir antra pavara suka kairėn į Nicholl greitkelį, kur trečia pavara trumpai pagreitėja iki 200km/h ir perjungę pavarą į antrą, suka dešinėn. Apvažiavę memorialą karo aukoms atminti, pagreitėjame iki 200km/h ir Stamford gatve įveikiame krantinės atkarpą. Šalia aštunto posūkio pastatytos tribūnos turėtų būti viena geriausių vietų stebėti lenktynes. Jeigu pasiseks, taip pat pamatysite bolidus kai jie važiuoja per Esplanade tiltą ir suka į penkioliktą posūkį!
9 posūkis: jį įveikime trečia pavara ir Andersono keliu pravažiuojame Padang sporto aikštynus. Šis posūkis, kaip ir penktasis yra didėjančio radiuso, todėl pilotas tiesiosios gale galės įgauti pranašumą prieš varžovus jeigu, be traukos kontrolės, išvažiuodamas iš šio posūkio sugebės sukontroliuoti bolidą.
Posūkiai 10, 11, 12, 13 ir 14: bolidai staigiai stabdys nuo 250km/h ir čia dar viena galimybė atlikti lenkimą, kai tiesiosios gale įvažiuojame į keletą lėtesnių posūkių. Senieji Aukščiausiojo teismo ir Singapūro kriketo klubo pastatai sukurs aplinką labai panašią į tą, kurią matome Monako kazino aikštėje. Čia pilotas balansuoja ant antros ir trečios pavaros ribos ir važiuoja tarp 100 ir 160 km/h. Įveikiamas Andersono tiltas - to mes dar neesame mate jokioje kitoje pasaulio trasoje. Tiltas statytas 1910 metais ir jungia šiaurinius ir pietinius Singapūro upės krantus. Jo kolonijinė architektūra yra labai didelis kontrastas tarp ultra modernaus verslo kvartalo, kuris bus matomas fone, stiliaus.
Posūkiai 15 ir 16: įveikus 14, labai lėtą, plauko segtuko formos posūkį, bolidai staiga pagreitės iki 280km/h ir pilotai įjungs septintą pavarą, tačiau tik tam, kad vėl stabdytų ir antra pavara įvažiuotų į 15 posūkį. Čia dar kartą bus galima pabandyti atlikti lenkimą, nes bolidai pagreitės iki 240km/h ir įvažiuos į lėčiau įveikiamą „Tautos dienos“ tribūnų kompleksą.
Posūkiai 17, 18, 19 ir 20: tai lėčiausia trasos dalis įveikiama antru posūkiu ir maždaug 100km/h, bet tai kelia nemažai sunkumų inžinieriams ir pilotams - reikia labai dažnai stabdyti ir stengtis neprarasti sukibimo su trasa. Čia taip pat reikalingas geras piloto fizinis pasiruošimas. Pravažiavę krantine šalia gigantiškos 27 tūkstančius žiūrovų talpinančios tribūnos, bolidai pravažiuos po ja – dar vienas unikalus trasos elementas, kurio neišvysime niekur kitur.
Posūkiai 21, 22, 23 ir 24: pirmieji lėtesni posūkiai bus įveikiami apie 120km/h greičiu ir važiuojant trečia pavara. Tada seks išvažiavimas į krantinę, kur pastatytas „Singapūro skraidyne“ pavadintas didžiausias pasaulyje apžvalgos ratas. Paskutiniai du trasos posūkiai įveikiami 150km/h ir 200km/h greičiu. Taip baigiamas 5,067 kilometrų ilgio ratas, kuriame išvysime 14 posūkių į kairę ir 10 į dešinę.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140