Mattia Binotto pradėjo vadovauti „Ferrari“ komandai 2019 metų pradžioje, pakeitęs Maurizio Arrivabene. Po to komandoje susiklostė netipiška „Formulei-1“ valdymo sistema. Pradėdamas karjerą Maranelle, Binotto po savo paskyrimo ne tik pradėjo vadovauti ekipai, bet ir koordinuoti vidinius procesus su atskirų padalinių vadovais – faktiškai atlikdamas „team“ vadybininko funkcijas.
Be to, jis išsaugojo techninių padalinių kontrolę, dalyvaudamas priimant svarbiausius sprendimus dėl važiuoklės ir jėgainės.
Dabar, kai M. Binotto yra atleistas iš savo posto dėl nepakankamai aukštų rezultatų 2022 metais, koncerno vadovams teks ieškoti atskirų specialistų visiems trims minėtiems postams. Apie tai rašo „Courriere dell Sport“, pridurdamas, kad kiekvieną iš kandidatų turės patvirtinti „Ferrari“ prezidentas Johnas Elkannas.
Tuo tarpu pagrindinio Binotto atleidimo ideolo Benedetto Vigna spaudos konferencijoje Milano politechnikos institute paklausė apie komandos vadovo keitimą.
Vigna tik pasijuokė ir atsakė: „Dar prieš du su puse tūkstančio metų Heraklis pasakė, kad „viskas teka, viskas keičiasi“.
Savo nerimą išsakė ir buvęs „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo.
Jaučiu liūdesį ir jaudulį, žiūrėdamas į tai, kad vyksta, - sakė 75 metų specialistas, kuris prieš pusšimtį metų ištraukė legendinę komandą ir duobės. - Tokiu metu aš nenorėčiau nieko daug komentuoti, kadangi tikrai jaudinuosi dėl „Ferrari“ ateities. Tačiau jaučiu, kad komanda neteko savo lyderio“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |