Nuo pernai Vokietijos GP vyksta paeiliui dviejose trasose: Niurburgringe ir Hockenheime. Taip jau tradiciškai susiklostė, kad etapo vardas siejamas su pastarąja trasa.
Iki 2002 metų Hockenheimas buvo viena iš įspūdingiausių trasų jau vien dėl to, kad didelę dalį laiko pilotai lenktyniaudavo važiuodami mišku ir niekam neatrodydavo keista, jei pamatydavai pro šalį bėgančią stirną.
Be to, Hockenheimas iki rekonstrukcijos buvo trasa, kurioje bolidai pasiekdavo patį didžiausią greitį (beveik 360 km/h) ir turėdavo atlaikyti didžiausius krūvius, dėl ko lenktynes dažnai tebaigdavo vos pusė dalyvių.
Per ilgą trasos istoriją neišvengta ir tragiškų momentų – čia žuvo ne vienas lenktynininkas... Tačiau visa tai – XX a. palikimas. O XXI a., laimei, atnešė ne tragedijas, bet trasos rekonstrukciją. Po jos žiedas sutrumpėjo daugiau nei 2 km, padaugėjo tribūnų, buvo patiestas naujas asfaltas ir, nors kai kas apgailestauja, kad trasa dėl to prarado savo dvasią, tačiau čia ir toliau vyksta įnirtingos kovos.
Visą tradicinį Mildos Bazaraitės straipsnį apie pastarųjų metų Vokietijos GP lenktynes skaitykite paspaudę šią nuorodą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).