„Super Aguri“ komanda likusiose sezono lenktynėse naudos naujo dizaino galinį sparną.
Japonų komanda Belgijoje pasirodė gana prastai, nes nesugebėjo pritaikyti bolido mažiau negu įprasta prispaudžiamosios galios reikalaujančiai trasai. Nors naujasis galinis sparnas buvo paruoštas dar prieš savaitę, jis neatitiko Tarptautinės Automobilių Federacijos (FIA) keliamų saugumo reikalavimų ir komanda negalėjo jo naudoti lenktynių metu.
„Pasiteisinimas gal bus gana keistas, bet viso savaitgalio metu mes nepakankama gerai atlikome savo darbą. Manau sunkiausiai mums buvo prisitaikyti prie padangų. Daugelis komandų turėjo sunkumų ir labai įvairiai derino savo bolidus. Iki pat lenktynių nežinojome kaip geriausiai išnaudoti padangų savybes“, - sakė „Super Aguri“ technikos direktorius Markas Prestonas.
Jis pripažino, kad naujas galinis sparnas būtų jiems labai padėjęs Belgijoje.
„Gamykloje išbandžius naują sparną, jis neatitiko saugumo reikalavimų, todėl reikėjo kažką pakeisti jau trasoje. Nors nespėjome jo išbandyti bandymų Monzoje metu, bet vis tiek jį naudosime Kinijoje ar Brazilijoje“, - sakė M. Prestonas.
Jis taip pat paneigė, kad „
Honda“ kompanija, kurios praėjusių metų modifikuotus bolidus naudoja „Super Aguri“ neleido jiems naudoti tam tikrų aerodinaminių sprendimų.
„To nebuvo, mes atvažiuojame lenktyniauti su jais ir visiems mums buvo apmaudu, kad negalėjome naudoti naujo galinio sparno. Šį kartą, geriau pasiruošti lenktynėms mums pritrūko lėšų“, - teigė komandos specialistas.
Vienas iš pagrindinių komandos rėmėjų, „SS United“ nevykdo savo finansinių įsipareigojimų ir dėlto ekipa negali vykdyti anksčiau suplanuotos bolido tobulino programos. „Super Aguri“ šiemet iškovojo keturis taškus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).