Jėgos agregate pakeitus ketvirtą vidaus degimo variklį Lewisas Hamiltonas Turikijoje startuos iš 11-tos pozicijos. Stambulo trasa iš esmės laikoma ta, kurioje galima lenkti varžovą, tačiau „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pripažino, kad Lewisui bus labai sunku veržtis į priekį.
Wolffo žodžiais tariant, esmė ne vien trasos konfigūracijoje, bet ir tame, kad šiuolaikiniai bolidai generuoja daugiau „nešvaraus“ oro paskui save, todėl artėjant iš galo, mašina praranda greitį ir tai labai apsunkina lenkimą.
„Tikiuosi, kad Hamiltonui pavyks prasiveržti, - po kvalifikacijos kalbėjo T. Wolffas. - Bet vakar treniruotėse mes kartais atsidurdavome už „Haas“ bei „Williams“ mašinų ir mūsų sportininkams būdavo net sunku priartėti prie jų atakos atstumu. Todėl lenktynėse, manau, daug kas priklausys nuo strategijos“.
Wolffas taip pat buvo paklaustas, kaip buvo priimamas sprendimas dėl motoro keitimo ir ar nereikės to daryti dar kartą.
„Kai dėl vidaus degimo variklio keitimo, tai senuose varikliuose atsirado paslėptų problemų, kurių mes dar iki galo neišsiaiškinome. Todėl negalime nieko prognozuoti, kada ir kiek galios mes prarasime. Tokiomis sąlygomis į arsenalą mes pajungėme ir naują variklį, kuriuo galime pasikliauti.
Priekyje dar laukia 7 lenktynės ir negaliu pasakyti, kad mums nereikės nieko daugiau keisti jėgos agregatuose. Bet tikiuosi, kad to neprireiks“, - sakė „Mercedes“ vadovas.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2024 sezono taškai: | 110 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 39 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |