„Toyota“ komandos prezidentas Johnas Howettas atskleidė, jog ši ekipa Kinetinės energijos regeneravimo sistemą pradės naudoti ne nuo kitų metų sezono pradžios, o tik nuo vidurio.
„Mes išsijuosę dirbame prie KERS, tačiau nuoširdžiai manome, jog žmonės neįvertino didžiausių iššūkių“, - pareiškė japonų autogamintojo ekipos vadovas.
„Bolide KERS išbandysime sausį, naudodami tam nepritaikytą monokoką. Tokio bolido lenktynėse naudoti negalėsime, tai bus tik bandymų platforma“, - pažymėjo specialistas.
„Jaučiame, kad anksčiausiai tai (sistemos naudojimo pradžia lenktynėse – red. past.) gali įvykti sezono viduryje. Kol kas nesame tikri. Vis dar vykdome bandymus ant stendų“, - pridūrė jis.
J. Howettas teigimu, sezono pradžioje KERS montavimas boliduose nesuteiks papildomos naudos, o taip pat ir nebus visiškai saugus.
„Sunkiai tikėtina, kad jau pirmosioms lenktynėms turėsime saugią ir patikimą KERS, kuri suteiks papildomo pajėgumo“, - pabrėžė „Toyota“ atstovas.
„Nesakau, kad po kiek laiko viskas nepasikeis, tačiau yra gana rimtų problemų. Nepamirškite, jog įkaitusios baterijos gali sprogti. Manome, kad turime labai gerą sistemą bei sugebame ją kontroliuoti, tačiau sauga mums yra labai svarbi“, - paaiškino jis.
Manoma, kad šiuo metu didžiausią pažangą KERS kūrimo srityje yra padariusios „BMW Sauber“ ir „
Honda“ komandos, pirmosios pradėjusios sistemų bandymus trasoje. Naujovę jau yra išbandžiusios ir „Williams“ bei „McLaren“ ekipos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).