„Formulėje-1“ daug metų svarstoma, ar nereikėtų uždrausti dabar naudojamų padangų šildytuvų, kurie dabar yra neatsiejama visų komandų įranga. Eilinis bandymas atsisakyti terminių gaubtų bus svarstomas trečiadienį Londone įvyksiančiame „Formulės-1“ Komisijos posėdyje.
Kiekviena komanda dabar išleidžia apie apie 280 tūkst. eurų komplektui iš 40-ties šildytuvų, kurių užtenka dviem sezonams. Kai kurie pasaulio čempionato dalyviai siūlo apskritai atsisakyti šildytuvų tapymo sumetimais, be to, tai leistų lenktynes padaryti mažiau nuspėjamomis. Tačiau ne visi palaiko panašius siūlymus, nes ir dabar, naudojant šildytuvus, ne visiems pavyksta gaubtuose padangas įšildyti iki darbinės temperatūros.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, kad Londone komandos svarstys alternatyvų pasiūlymą, kuris susideda iš kelių punktų. Visų pirma, 2022 metais bus leidžiama naudoti tik 20 šildytuvų vietoje keturiasdešimties ir bus draudžiama šildyti tarpines bei lietaus padangas.
Antra, siūloma palaipsniui atsisakyti šildyti ir „slick“ tipo padangas. Šiuo metu padangos yra įšildomos iki plius 90 laipsnių, 2022 m. bus leista šildyti iki 70, o 2023 m. - tik iki 50 laipsnių temperatūros. Tikimasi nuo 2024 metų padangų šildymą visai uždrausti, kaip ir yra kitose lenktynių serijose visame pasaulyje.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |