Vėl planuojama uždrausti padangų šildytuvus (13)

Vėl planuojama uždrausti padangų šildytuvus
logo Spalio 12 d. 14:05, Daimler AG

„Formulėje-1“ daug metų svarstoma, ar nereikėtų uždrausti dabar naudojamų padangų šildytuvų, kurie dabar yra neatsiejama visų komandų įranga. Eilinis bandymas atsisakyti terminių gaubtų bus svarstomas trečiadienį Londone įvyksiančiame „Formulės-1“ Komisijos posėdyje.

Kiekviena komanda dabar išleidžia apie apie 280 tūkst. eurų komplektui iš 40-ties šildytuvų, kurių užtenka dviem sezonams. Kai kurie pasaulio čempionato dalyviai siūlo apskritai atsisakyti šildytuvų tapymo sumetimais, be to, tai leistų lenktynes padaryti mažiau nuspėjamomis. Tačiau ne visi palaiko panašius siūlymus, nes ir dabar, naudojant šildytuvus, ne visiems pavyksta gaubtuose padangas įšildyti iki darbinės temperatūros.

Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, kad Londone komandos svarstys alternatyvų pasiūlymą, kuris susideda iš kelių punktų. Visų pirma, 2022 metais bus leidžiama naudoti tik 20 šildytuvų vietoje keturiasdešimties ir bus draudžiama šildyti tarpines bei lietaus padangas.

Antra, siūloma palaipsniui atsisakyti šildyti ir „slick“ tipo padangas. Šiuo metu padangos yra įšildomos iki plius 90 laipsnių, 2022 m. bus leista šildyti iki 70, o 2023 m. - tik iki 50 laipsnių temperatūros. Tikimasi nuo 2024 metų padangų šildymą visai uždrausti, kaip ir yra kitose lenktynių serijose visame pasaulyje.


Komentarai (13)
fnatic
IP: 62f17bf | 10/13 22:04 Atsakyti
a99
10/13 03:44

Matau didelį pliusą kvalifikacijoje be šildytuvų. Išvažiavę į apšilimo ratą būtų priversti iš karto spausti ir gal baigtųsi tie cirkai su kamščiais trasoje, trukdymais, verksmais ir kvailom baudoms.

Tie kamsciai kad visi vienu metu isvaziuoja gaunasi. O isvaziuoja paskutiniu metu del to kad salygos trasoje yra pacios geriausios. Yra dar niuansu, bet tingiu rasyt, bet minti supratai kad ne del cirko jie taip daro o del naudos sau. O kaip realiai buna matem - susikamsciuoja ir nespeja rato prasukt ar laikus susigadina.
a99
IP: 7cca019 | 10/13 03:44 Atsakyti
Matau didelį pliusą kvalifikacijoje be šildytuvų. Išvažiavę į apšilimo ratą būtų priversti iš karto spausti ir gal baigtųsi tie cirkai su kamščiais trasoje, trukdymais, verksmais ir kvailom baudoms.
Omikroni
IP: 1048f65 | 10/13 02:28 Atsakyti
Nera efektyvu nudeveti sluoksni padangos kad ja pasildyti. Siais laikais labiau nuo stabdziu silumos sildo. Manau gan puikus pavyzdys buvo Hamiltono "magic" nustatymas per Baku restarta.
fnatic
IP: 62f17bf | 10/12 23:28 Atsakyti
tech
10/12 23:22

Tai dabar apmauna starte susildytas, bet visvien tenka sildyt driftinant, per formavimo rata nes neuztenka darbinei temperaturai. Su visai saltom starte butu bedu. Aisku, gal formavimo rate butu daugiau pastangu, ir startai atsargesni. Bet visvien turetu daugiau buti incidentu pirmuose ratuose.

Jei arkreipiai demesi siais laikais beveik nesildo tu padangu. Formavimo ratai dabar ir ten kokiais 06 radikaliai skiriasi. Atsimenu Renukus ir Alonso, tai vairu jis ispudingai dirbavo formavime. Galvodavau kaip jis bolido galo nepameta. O dabar pavingiuoja ir pries pat starto pozicija tik prabuksuoja ratus rimciau.
tech
IP: c4754c7 | 10/12 23:22 Atsakyti
fnatic
10/12 23:13

Del semkiu taupymo tai taip. O del saltu sliku adaptuosis kaip visada, juk starte bendriau juos susisildys, tik po boksu saltus gaus, bet manau tie salti slikai geriau laikys ant trasos negu sudile bet silti. Kazkuriam sezone 12 ar 13 metais Ferrari su Alonso po pitu padangos jiem susildavo gal tik po 5 ratu tik tada pradedavo vaziuot ir vytis kazka. Aisku ten tada friendly padangoms bolidas buvo.

Tai dabar apmauna starte susildytas, bet visvien tenka sildyt driftinant, per formavimo rata nes neuztenka darbinei temperaturai. Su visai saltom starte butu bedu. Aisku, gal formavimo rate butu daugiau pastangu, ir startai atsargesni. Bet visvien turetu daugiau buti incidentu pirmuose ratuose.
fnatic
IP: 62f17bf | 10/12 23:13 Atsakyti
tech
10/12 23:09

Paprasciausiai cia ant semku taupymas. Lasas juroj. Rizika su saltom padangom visada bus daug didesne. Ok sakai prigalvos gal sistemu papildomu. Galbut, bet jos irgi kainuos pinigus 😀

Del semkiu taupymo tai taip. O del saltu sliku adaptuosis kaip visada, juk starte bendriau juos susisildys, tik po boksu saltus gaus, bet manau tie salti slikai geriau laikys ant trasos negu sudile bet silti. Kazkuriam sezone 12 ar 13 metais Ferrari su Alonso po pitu padangos jiem susildavo gal tik po 5 ratu tik tada pradedavo vaziuot ir vytis kazka. Aisku ten tada friendly padangoms bolidas buvo.
tech
IP: c4754c7 | 10/12 23:09 Atsakyti
fnatic
10/12 23:03

Formule1 siais laikais taip pazengusi kad cia del saltu sliku tik laiko klausimas butu kada juos perpras kaip startuot, kaip stabdyt ir nuo kada jau spaust. Itariu ir padangu misiniai bus kitokie kad sia prolema sumazins iki minimumo. Atsimenu traukos kontroles atsisakinejo, kiek buvo panasiu argumentu del saugumo, avariju ir t.t. o dabar net nepasakytum kad be tc vaziuoja, praktiskai visa gaza jau spaudzia isvaziuojant is leto posukio. Tas pats ir su slikais padarys koki rezima variklio kad neprasuktu ratu per daug ir pan.

Paprasciausiai cia ant semku taupymas. Lasas juroj. Rizika su saltom padangom visada bus daug didesne. Ok sakai prigalvos gal sistemu papildomu. Galbut, bet jos irgi kainuos pinigus 😀
fnatic
IP: 62f17bf | 10/12 23:03 Atsakyti
tech
10/12 22:39

Sutaupys ant sildytuvu. - Isleis dar daugiau ant remonto. Dabar su pasildytais slickais starte buna problemu su pakankamai neisilusiom padangom. Tai kas bus su isvis saltom. Crashu padauges tikrai. Bet sutaupys ant sildytuvu! 😀

Formule1 siais laikais taip pazengusi kad cia del saltu sliku tik laiko klausimas butu kada juos perpras kaip startuot, kaip stabdyt ir nuo kada jau spaust. Itariu ir padangu misiniai bus kitokie kad sia prolema sumazins iki minimumo. Atsimenu traukos kontroles atsisakinejo, kiek buvo panasiu argumentu del saugumo, avariju ir t.t. o dabar net nepasakytum kad be tc vaziuoja, praktiskai visa gaza jau spaudzia isvaziuojant is leto posukio. Tas pats ir su slikais padarys koki rezima variklio kad neprasuktu ratu per daug ir pan.
tech
IP: c4754c7 | 10/12 22:39 Atsakyti
Sutaupys ant sildytuvu. - Isleis dar daugiau ant remonto. Dabar su pasildytais slickais starte buna problemu su pakankamai neisilusiom padangom. Tai kas bus su isvis saltom. Crashu padauges tikrai. Bet sutaupys ant sildytuvu! 😀
Lt
IP: f659f26 | 10/12 18:34 Atsakyti
Kazkokios pievos. Tipo sutaupys 140.000$ i metus , tai cia komandai absoliutus nulis . Milijonais pilotai gauna , tai cia ant saulėgrąžų
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas