„Formulės-1“ Komisija nubalsavo už piloto svorio limito įvedimą, kuris gali įsigalioti nuo 2019 metų – šis klausimas buvo apsvarstytas Strateginės grupės posėdyje, įvykusiame Londone.
Negana to, buvo pabandyta šią pataisą įnešti į dabar galiojantį reglamentą, bet ji nebuvo palaikyta vienbalsiai.
Tačiau dabartiniame etape išankstinio reglamento, kurio punktai įsigaliotų po metų, aptarimo ir vieningo palaikymo nereikia, todėl klausimas dėl pilotų svorio limito buvo pateiktas balsuoti F-1 Komisijai, kuri nubalsavo už tokio ribojimo įvedimą nuo 2019 metų.
Yra spėjama, kad bus nustatytas minimalus 80 kg svorio limitas. Jei piloto svoris bus mažesnis už šią ribą, tuomet jų mašinose bus dedamas papildomas balastas, kad būtų pasiektas toks lygis.
Logika, kuria vadovavosi Strateginės grupės ir „Formulės-1“ Komisijos atstovai, iš esmės yra suprantama: per paskutinius reglamento pakeitimus buvo padidintas minimalus bolido svoris, kas iš dalies yra susiję įvedus „Halo“ apsaugos sistemą. Kartu didesnio ūgio pilotai, kurie, atitinkamai, ir sveria daugiau, atsidurtų blogesnėje padėtyje.
Piloto svorį į minimalų mašinos svorį pradėjo įtraukinėti tik 1995 metais: tuomet šis limitas buvo padidintas 80 kg ir sudarė 595 kg kartu su lenktynininku.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |