Maxas Verstappenas atsitiesė po nesėkmingo savaitgalio Australijoje.
Lenktynės prasidėjo nuo Danielio Ricciardo bei Alexanderio Albono incidento. „Williams“ lenktynininkas kabino australo bolido galą, tuomet jie abu nesuvaldė savo automobilio bei atsitrenkė į barjerus, užbaigdami savo lenktynes.
„Racing Bulls“ ir „Williams“ pilotai su savo avarija pridarė nemažai žalos trasos saugumui, todėl lenktynėse atsirado priverstinė 30 minučių pertrauka. Tiesa, abu pilotai per daug nenukentėjo, jie vėliau grįžo į boksus.
Replay of the incident between Ricciardo and Albon 💥pic.twitter.com/kbabKS9kvj
— RBR Daily (@RBR_Daily) April 7, 2024
Lyderis Maxas Verstappenas prieš varžovus sėkmingai atsilaikė ir per antrą startą.
Lenktynių metu iššūkį Sergio Perezui bandė mesti ne vienas lenktynininkas. Visgi jis važiavo labai solidžiai, o 35-ajame rate aplenkęs Lando Norrisą kone užsitikrino antrą vietą.
Dar vienas solidžias lenktynes turėjo Carlosas Sainzas, kuris lenktynių pabaigoje aplenkė komandos draugą Charlesą Leclercą bei dar kartą lipo ant podiumo. Lando Norrisas galiausiai greičiu neprilygo „Ferrari“ komandai bei turėjo tenkintis penkta vieta.
Fernando Alonso ramiai ir užtikrintai užėmė 6 vietą bei iškovojo 8 taškus. Paskutiniame rate George'as Russellas sugebėjo aplenkti Oscarą Piastrį bei užimti 7 vietą.
Dešimtuką uždarė Lewisas Hamiltonas bei Yuki Tsunoda, kuris iškovojo taškus antrose lenktynėse iš eilės. Vietos lenktynininką turėjo ambicijų aplenkti „Aston Martin“ atstovas Lance'as Strollas, bet jam pritrūko laiko.
Lenktynių be Ricciardo ir Albono nebaigė ir „Sauber“ lenktynininkas Guanyu Zhou, kuris susidūrė su techninėmis problemomis.
Dienos lenktynininku tapo Charlesas Leclercas, kuris neįtikėtinai sugebėjo susitvarkyti vos su vienu sustojimu. Jis buvo 4-as.
It's official - Charles Leclerc is your #F1DriverOfTheDay!
— Formula 1 (@F1) April 7, 2024
A mega first stint by the Ferrari driver, and three places gained to take P4 in Suzuka! 🚀#F1 #JapaneseGP @salesforce pic.twitter.com/u5dwmNsISR
„Alpine“ pilotai šį savaitgalį turėjo kažkiek pozityvo, tačiau lenktynės vėl juos grąžino į realybę. Estebanas Oconas buvo 15-as, o Pierre'as Gasly – 16-as. Juos vėl aplenkė „Haas“ duetas Hulkenbergas su Magnussenu bei „Sauber“ atstovas Valtteri Bottas. Tuo metu Loganas Sargeantas turėjo incidentą lenktynių metu ir dėl to turėjo tenkintis tik 17-a vieta.
Po šios pergalės Maxas Verstappenas vėl šiek tiek atitrūko bendroje įskaitoje nuo persekiotojų. Į antrą vietą sugrįžo kitas „Red Bull“ lenktynininkas Sergio Perezas.
Artimiausios sezono lenktynės – vėl už dviejų savaičių. Komandos liks Azijoje – prasidės Kinijos GP. Ten, tiesa, bus pirmasis šio sezono sprinto savaitgalis.
MAX VERSTAPPEN WINS IN SUZUKA 🇯🇵
— Formula 1 (@F1) April 7, 2024
It's a third win of the season and a 1-2 finish for Red Bull 🏆
Some response.#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/NqQPsfvo2C
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Ratai |
1. |
Maxas Verstappenas |
1:54:23.566 |
53 |
2. |
Sergio Perezas |
+12.535s |
53 |
3. |
Carlosas Sainzas |
+20.866s |
53 |
4. |
Charlesas Leclercas |
+26.522s |
53 |
5. |
Lando Norrisas |
+29.700s |
53 |
6. |
Fernando Alonso |
+44.272s |
53 |
7. |
George'as Russellas |
+45.951s |
53 |
8. |
Oscaras Piastris |
+47.525s |
53 |
9. |
Lewisas Hamiltonas |
+48.626s |
53 |
10. |
Yuki Tsunoda |
+1lap |
52 |
11. |
Nico Hulkenbergas |
+1lap |
52 |
12. |
Lance'as Strollas |
+1lap |
52 |
13. |
Kevinas Magnussenas |
+1lap |
52 |
14. |
Valtteri Bottas |
+1lap |
52 |
15. |
Estebanas Oconas |
+1lap |
52 |
16. |
Pierre'as Gasly |
+1lap |
52 |
17. |
Loganas Sergeantas |
+1lap |
52 |
18. |
Guanyu Zhou |
DNF |
12 |
19. |
Danielis Ricciardo |
DNF |
0 |
20. |
Alexandras Albonas |
DNF |
0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |
hamiltono aferiūga tiesiog beviltiškas kai niekas nieko ant lėkštu... skaityti daugiau
Nors Bulliai vis dar priekyje, nebeatrodo jie tokie baisūs, tad vis daugiau ir daugiau galima tikėtis kitų komandų pergalių šiame sezone.
Ferrari įrodė, kad strategijas dėlioti nesunku, kai turi tokią mašiną ir sudėliojo idealią strategiją. Vargu ar geriau galėjo būti.
Teoriškai Sainzas su vienu sustojimu galėjo aplenkti Perezą, bet turbūt nežinojo kaip tiksliai tas vienas sustojimas veiks ir tiesiog nerizikuodami saugojo Sainzo podiumą.
Tuo tarpu su Leclercu reikėjo surizikuoti, nes neturėjo ką prarasti ir ta rizika pasiteisino.
Bendrai, visai smagios lenktynės. Didelių kovų nebuvo, bet buvo dinamiškos.
rauniesi vel? po vakar nepraputes apie Perezo startus siandien nauja t... skaityti daugiau
Papisk protą dar ką nors apie tai, koks Lando lievas ir Piastris Dievas.
O galiausiai, tai nueik dar kartą pasiskaityt mano vakarykštį komentarą nesidaręs čia gėdos ir neskleidęs savo kliedesių, nes graudu skaityt kaip šitaip žmogus gali žemai pult.
kaip eGZpertai vakar ir suskaiciavo abieju startu metu Perezas prarado... skaityti daugiau
kaip eGZpertai vakar ir suskaiciavo abieju startu metu Perezas prarado... skaityti daugiau