„
Red Bull“ technikos vadovo Adriano Newey teigimu, F-1 gresia pavojus jei nebus išspręsti tam tikri klausimai susiję su naujaisiais V6 turbo varikliais ir jų pajėgumu.
Specialistas baiminasi, jog po kurio laiko, kai bus visiškai užšaldytas motorų tobulinimas, vienas iš gamintojų gali toliau dalyvauti turėdamas tam tikrą pranašumą prieš varžovus. A. Newey teigimu, kiti gamintojai, kurie atsilikinėtų, tokiu atveju gali nusisukti nuo sporto.
„Dabartinės taisyklės yra orientuotos į variklius“, – pasakojo „Red Bull“ specialistas A. Newey.
„Po kurio laiko viskas turėtų nurimti. Tačiau šiam sportui gresia pavojus. Kas nutiks, jei užšaldžius variklių tobulinimo procesą kažkuris iš gamintojų toliau turės pranašumą prieš kitus? Ar tai reiškia, kad likusieji turės tiesiog pasiduoti?“
„Man tai neatrodo itin maloni situacija. Mano nuomone, taisyklės turėtų būti peržvelgtos nuo pat pagrindų.“
Prieš prasidedant šių metų sezonui variklių gamintojai turėjo galutinai patvirtinti savo naujausių kūrinių brėžinius. Šiemet gamintojams leidžiama atlikti tam tikrus pakeitimus tik patikimumo sumetimais. Tačiau artėjančią žiemą visi gamintojai galės pakeisti kai kuriuos elementus.
Per ateinančius kelis metus motorų tobulinimo procesas bus vis labiau suvaržomas, tad gamintojai turės mažiau šansų pasivyti savo varžovus.
Praeityje V8 variklių užšaldymo procesas suveikė ganėtinai gerai, kadangi prieš motorų homologaciją pajėgumo skirtumai buvo gana maži.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).