Perėjus prie hibridinių jėgos agregatų, daugelis buvo nepatenkinti didele jų kaina, todėl vienas iš naujojo reglamento uždavinių yra sumažinti jėgainių kainą. Beje, Alainas Prostas nesutinka su tais, kurie mano, jog varikliai yra per brangūs.
Alainas Prostas: „2001 metais aš už variklius mokėjau 28 mln. dolerių ir jei „Prost GP“ komanda būtų tęsusi egzistavimą, tai 2002 metais man už juos būtų tekę sumokėti 31 mln. dolerių. Šiuolaikinė jėgainė kainuoja nuo 15 iki 17 milijonų, kartu ji yra daug sudėtingesnė, jos sukūrimui motoristai įdėjo labai daug pastangų.
Aš manau, kad Cirylas Abiteboulas visiškai teisus sakydamas, kad reikia plačiau pažvelgti į permainas reglamente. Gerai, tegul varikliai tampa paprastesni ir pigesni, mes atsisakysime MGU-H. Sąnaudoms mažinti reikia išanalizuoti ir kitus techninio reglamento punktus, pavyzdžiui, dėl aerodinamikos – tame kol kas nėra jokio aiškumo.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |