Abu Dabio GP lenktynių Jungtiniuose Arabų Emyratuose organizatoriai nusprendė šiemet dar nesiimti anksčiau planuotų trasos korekcijų įgyvendinimo.
Varžybų rengėjai dabar ketina palūkėti ir įsitikinti, kaip
lenktynės klostysis šiemet. Gali būti, kad šiame sezone įvesti lenkimus skatinantys pakeitimai – ypač reguliuojamas galinis sparnas (DRS) – bus pakankami ir fiziškai modifikuoti žiedo nebereikės.
„FIA įgyvendinus visus pakeitimus, lenktynės šiemet buvo kupinos lenkimų ir jaudulio. Todėl, užuot išleidę daug lėšų šiems pakeitimams, mes nusprendėme palūkėti ir pirma pažiūrėti“, - pareiškė arenos šeimininkas Richardas Creganas.
Yas Marina trasa Abu Dabyje kritikos dėl galimybių lenkimams trūkumo sulaukė jau nuo pat pirmųjų lenktynių 2009 m., o didžiausią apogėjų priekaištai pasiekė pernai, kai „Ferrari“ pilotas Fernando Alonso pralaimėjo kovą dėl čempiono titulo, nes ilgam užstrigo už Vitalijaus Petrovo vairuojamo „Renault“ bolido.
Primename, kad buvo planuojama praplatinti
penktąjį ir šeštąjį posūkius sudarantį viražą bei įvažiavimą į septintąjį plauko formos posūkį, taip suteikiant galimybę sportininkams pasirinkti skirtingas važiavimo trajektorijas bei daugiau galimybių kovoti vienam su kitu.
Išvažiavimas iš devintojo posūkio, tuo tarpu, turėjo tapti šiek tiek pasviras – išorinė trasos dalis pakelta aukščiau už vidinę, taip padidinant galimybes aplenkti varžovą platesne trajektorija.
Pabaigai, lėti
tryliktas ir keturioliktas posūkiai pagal planą turėjo būti apjungti į vieną greitesnį.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).