Siekiant stipriai sumažinti išlaidas „Formulėje-1“, „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris siūlo visiškai uždrausti darbus vėjo tuneliuose.
Vis didėjant skaičiui komandų, kurios turi finansinių problemų, ieškoma įvairių būdų kaip būtų galima sumažinti išlaidavimą čempionate. C. Horneris mano, kad uždraudus darbą vėjo tunelyje ekipos sutaupytų didžiules sumas pinigų. Tiesa, britas pripažįsta, kad toks draudimas būtų nemalonus daugeliui komandų, tame tarpe ir „Red Bull“.
„Jei norime pasielgti itin ekstremaliai ir prieštaringai, tokiu atveju turėtume visiškai atsisakyti darbo vėjo tuneliuose. Tai itin brangus malonumas. Tad siūlyčiau grįžti prie inžinerinio išradingumo“, – pareiškė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.
„Visiems, naudojanties CFD sistemą, būtų skirta ta pati mikroschema. Tokiu atveju viskas priklausytų nuo smegenų, o ne nuo vėjo tunelio galios. Kodėl nebūti radikaliems? Kodėl nepriversti visų vykdyti tą patį procesą? Būdamas
Bernie Ecclestone‘o arba Jeano Todto vietoje, žiūrėčiau būtent šia kryptimi.“
„Red Bull“ yra viena iš nedaugelio F-1 komandų, kuri turi savo vėjo tunelį. C. Horneris teigia, kad dėl F-1 gerovės komanda galėtų atsisakyti darbo jame.
„Žinoma, toks draudimas mums nebūtų itin malonus. Tačiau jei visa tai būtų naudinga F-1, mes galėtume kam nors išnuomoti savo vėjo tunelį. „Sauber“ jau pademonstravo, kaip gali subsidijuoti F-1 komandą, padarant vėjo tunelį prieinamą trečiosioms šalims. Visada yra įvairių būdų. Frankas Williamsas turi du vėjo tunelius, bet jo komanda naudoja tik vieną.“
C. Horneris mano, kad darbo vėjo tuneliuose uždraudimas būtų daug efektyvesnė išlaidų mažinimo priemonė nei ne kartą apkalbėtos biudžetų lubos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).