D. Mateschitzas: „Red Bull” gali prarasti interesus „Formulėje-1“

D. Mateschitzas: „Red Bull” gali prarasti interesus „Formulėje-1“
logo 2015 Birželio 19 d. 06:55, Red Bull/Getty Images
„Red Bull“ komandos savininkas Dietrichas Mateschitzas jau yra sakęs, jog „Red Bull“ komanda nesvarsto galimybės pereiti prie „Ferrari“ variklių. Austrų verslininkas yra įsitikinęs, jog su perkamomis jėgainėmis komandos neturi šansų iškovoti „Formulės-1“ pasaulio čempiono titulo. Kartu D. Mateschitzas pridūrė, kad jis negali garantuoti, jog „Red Bull“ komanda po kelių metų ir toliau dalyvaus „Formulės-1“ lenktynėse.

D. Mateschitzas: „2016 metams mes neturime kitos alternatyvos „Renault“ jėgainėms, bet aš nežinau, kas bus toliau. Šiandien man sunku pasakyti, kas ateis į F-1 pasaulio čempionatą, o kas išeis per pastaruosius 2-3 metus. Nežinau, ar mes apskritai tuo metu turėsime lenktynių komandą. „Formulėje-1“ apskritai geriau nedaryti jokių prognozių.
Jūs galite gauti teisę iš ko nors nusipirkti jėgos agregatą, kuris bus pakankamai geras ir leis atiminėti taškus iš tam tikrų konkurentų, bet su tokiu varikliu jūs niekada neaplenksite gamyklinės komandos. Su perkamu varikliu jūs niekada netapsite pasaulio čempionu. Jei mes pamatysime, jog mes neturime absoliučiai jokių šansų iškovoti čempiono titulo dar ir dėl aerodinaminių darbų apribojimų, mes prarasime bet kokį interesą „Formulėje-1“. Mes esame labai blogi statistai.
Kiek komandų išėjo iš „Formulės-1“ nežiūrint į tai, kad jie turėjo pasirašytus kontraktus? Jūs negalėsite nieko sulaikyti šiame čempionate, jei kas nors nuspręs išeiti. Kartu mes dar tikime, kad „Renault“ koncernas susitvarkys su prieš juo iškilusiomis problemomis. Viltis miršta paskutinė. Dabar gi nė vienas pilotas, nors jis ir būtų pats geriausias, nesugebėtų kompensuoti prancūziškos jėgainės galios trūkumo.
Antra vertus, mes turime mažiau galimybių atsilošti ir dėl darbų su aerodinamika ribojimo. Šios problemos tokios rimtos, kad net toks talentingas inžinierius kaip A. Newey nieko negali padaryti. Tai kas dar gali įvykti, kad mes galutinai prarastumėme norą čia dalyvauti?“
Nežiūrint į rimtas problemas, D. Mateschitzas turi ir nedidelių džiaugsmų – tai Maxo Verstappeno bei Carsloso Sainzo rezultatai: „Toro Rosso“ sukūrė visai neblogą bolidą ir pakvietė du labai šaunius talentingus pilotus. Nors komandai reikia dar padirbėti norint išvengti taktinių klaidų ir pagerinti savo veiksmus sustojimų boksuose metu.
Bet problema tame, jog „Toro Rosso“ jau beveik išnaudojo visą per sezoną leidžiamų panaudoti jėgainių limitą, todėl būsimi jėgos agregatų keitimai bus sąlygoti pozicijų starto peletone praradimu. Reikia pažiūrėti, kiek daug praras šios komandos lenktynininkai, kadangi aš labai blogai orientuojuosi šiame reglamente...“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983