Draudimą pilotams trasoje ir techninio aptarnavimo zonoje išmesti šalmo stiklo plėveles buvo nuspręsta atidėti iki Ispanijos GP.
Dar prieš šeštadienį Melburne (Australija) įvykusią kvalifikaciją F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas laišku komandoms priminė kokie veiksmai sportininkams, pilotuojantiems bolidus atvirais kokpitais, yra leidžiami ir kas yra draudžiama.
„Jokia šalmo stiklo plėvelė negali būti išmesta trasoje arba techninio aptarnavimo zonoje“, – rašoma Taptautinio sporto kodekso 1.2 straipsnio 3 punkte.
Teigiama, kad toks
FIA sprendimas nustebino kai kurias ekipas, todėl draudimas buvo aptartas sekmadienį vykusio susirinkimo metu, kuriame dalyvavo federacijos ir komandų atstovai.
Susirinkimo metu buvo nuspręsta minėtąjį draudimą atidėti iki pirmųjų F-1 lenktynių Europoje – Ispanijos GP. Iki tol komandos bei šalmų gamintojai turės rasti būdų problemai išspręsti.
Manoma, kad trasoje išmetamomis šalmų stiklo plėvelėmis yra nepatenkintos pačios komandos. Nuo šalmo stiklo nuplėštos plėveles gali patekti į bolido vėdinimo angas ir sukelti rimtų problemų.
Dėl šalmo plėvelių, patekusių į stabdžių vėdininimo angas, kai kuriems pilotams praeityje teko pasitraukti iš lenktynių dėl perkaitusių stabdžių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).