„
Renault“ ekipos vadovas Ericas Boullier mano, jog komandos diskutuodamos apie ateityje planuojamus naudoti variklius, visų pirma turėtų pagalvoti apie tai, kas geriausia sportui ir tik po to apie asmeninius interesus.
Paaiškėjus, jog nuo 2013 m. čempionate bus naudojami 1,6 l turbokompresoriniai varikliai, daugelis prakalbo, jog toks žingsnis padidins išlaidas. „Formulės-1“ komercijos teisių vadovas
Bernie Ecclestone‘as mano, jog naujieji agregatai gali net pakenkti F-1 įvaizdžiui.
Neseniai FOTA viceprezidentu paskirtas E. Boullier mano, jog komandų vadovams reiktų gerai apgalvoti kokia kryptimi sportas toliau turėtų judėti.
„Tai sudėtinga diskusija ir lengvo atsakymo nėra. „Renault“, kaip automobilių gamintoja, yra patenkinta naujomis taisyklėmis. Suprantame ir tuos, kurie yra kitokios nuomonės. Visi turi savų argumentų, kurie šiuo metu tikrai yra svarbūs. Manau, jog mums visiems reiktų susėsti ir pabandyti suprasti kiekvieno norus tam, kad būtų priimtas tinkamas sprendimas“, - sakė prancūzas.
„Priežastis, dėl kurios norėjau būti susijęs su FOTA veikla yra ta, jog mes visi turime pagalvoti apie tai, kas geriausia „Formulei-1“. Tai yra svarbiausia, o ne asmeniniai interesai“, - duodamas interviu kalbėjo „Renault“ vadovas.
Nors komandoms dėl naujų lėšų taupymo limitų Malaizijos GP metu susitarti nepavyko, E. Boullier išlieka optimistiškai nusiteikęs.
„Praėjusiais metais Singapūre visi pasirašėme išteklių ribojimo sutartį, taigi dėl vieno dalyko sugebėjome susitarti. Turime gerai peržiūrėti susitarimą ir viską galutinai užbaigti. Esu optimistiškai nusiteikęs ir manau, jog mums pavyks tai padaryti“, - pridūrė FOTA viceprezidentas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).