F-1.LT

Vartotojo zona

VESK Į LT UŹ 0,99£

Įskaitos 2017

# Pilotas Taškai
1 L. Hamiltonas 363
2 S. Vettelis 317
3 V. Bottas 305
4 K. Raikkonenas 205
5 D. Ricciardo 200
6 M. Verstappenas 168
7 S. Perezas 100
8 E. Oconas 87
9 C. Sainzas 54
10 N. Hulkenbergas 43
11 F. Massa 43
12 L. Strollas 40
13 R. Grosjeanas 28
14 K. Magnussenas 19
15 F. Alonso 17
16 S. Vandoorne`as 13
17 J. Palmeris 8
18 P. Wehrleinas 5
19 D. Kvyatas 5
20 M. Ericssonas 0
21 P. Gasly 0
22 A. Giovinazzi 0
23 B. Hartley 0
# Komanda Taškai
1 Mercedes 668
2 Ferrari 522
3 Red Bull 368
4 Force India 187
5 Williams 83
6 Renault 57
7 Toro Rosso 53
8 Haas 47
9 McLaren 30
10 Sauber 5
Ferrari toy fans

F-1 išbandys NASCAR čempionate nepasiteisinusią idėją

2018-01-09 / 07:42:51

„Liberty Media“ nusprendė išbandyti „suvenyrų palapinės“ idėją, kurią praeityje jau spėjo išbandyti NASCAR, bet po kurio laiko jos atsisakė, nes nepasiteisino.

2015 m. NASCAR nusprendė padidinti su sportu susijusių prekių pardavimų skaičius ir pasirašė sutartį su tos srities ekspertais „Fanatics“. Pagrindinė idėja – didžiulė palapinė, kurioje buvo galima įsigyti visų komandų ir pilotų atributikos.

Nors idėja popieriuje atrodė neblogai, realybėje, bent jau NASCAR čempionate, ji nepasiteisino, todėl jos buvo atsisakyta.

F-1 savininkai nusprendė išbandyti šią „suvenyrų palapinės“ idėją ir ketina įgyvendinti ją jau šį sezoną.

„Nemanau, kad grįšime į tuos senus laikus, kai sirgaliai lankstydavosi per prekybos stalus sakydami: „Aš noriu šito ir šito“, – kalbėjo F-1 komercijos skyriaus vadovas Seanas Bratchesas.

„Mums pavyko susitarti su „Fanatics“, kurie yra šios srities specialistai ir puikiai žino kaip vyksta sporto renginiai bei kaip yra parduodamos prekės jų metu.“

„Šiemet išbandysime didžiulės palapinės idėją. Galėsite pasiimti prekes iš lentynos, pasižiūrėti ar jums tinka, tada stoti į eilę ir jas įsigyti. O jei norėsite jas išsiųsti sau namo, tuo pasirūpins mūsų partneris DHL.“

S. Bratcheso teigimu, didelėje palapinėje bus parduodamos ne tik komandų ir sportininkų, bet ir F-1 prekės.

„Manome, kad ši idėja patiks sporto sirgaliams. Tuo įsitikinome atlikę ne vieną tyrimą. Žiūrint į NASCAR pardavimus, tokiose vietose parduodama 5 proc. čempionato atributikos, 30 proc. prekių susijusių su vieta, kurioje vyksta lenktynės ir likę 65 proc. yra komandų bei sportininkų atributika.“

„Manau, kad panašių skaičių galime tikėtis ir mes. Komandų ir pilotų atributika toliau dominuos. Norime jiems pasiūlyti geresnę platformą bei padėti padidinti pardavimų skaičius.“

 

Tavo komentaras

Komentarai

 
Naujausi komentarai

Karščiausios naujienos