Strategijos grupės narės sutarė dėl draudimo ateityje ant variklio gaubto naudoti „T“ formos sparnus bei taip vadinamus „ryklio pelekus“.
Pasinaudojusios spragomis, esančiomis šių metų taisyklėse, komandos sukūrė bei ant savo naujųjų bolidų sumontavo „ryklio pelekus“ bei „T“ formos sparnus. Tiesa, minėtieji aerodinaminiai elementai patinka toli gražu ne visiems.
Antradienį vykusiame Strategijos grupės posėdyje buvo sutarta ateityje stipriai apriboti tokių aerodinaminių elementų naudojimą ant F-1 bolidų.
Strategijos grupė taip pat nusprendė pateikti pasiūlymą dėl pakartotinio starto procedūros, kuri vykdoma po to, kai teisėjai sustabdo lenktynes. Nusprendus pratęsti važiavimus, siūloma sportininkams startuoti iš vietos, o ne važiuoti paskui saugos automobilį ir vėliau startuoti iš eigos.
Visiems prieš tai paminėtiems pasiūlymams turi pritarti Pasaulio automobilių sporto taryba. Pastarosios palaiminimo neprireiks vienam iš taisyklių pokyčių, kuris įsigalios jau nuo Ispanijos GP. Komandos yra įpareigotos pasirūpinti, kad ant bolidų gerai matytųsi tiek sportininkų pavardės, tiek ant automobilių esantys numeriai.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |