Fernando Alonso teigimu, jo atstovaujama „Ferrari“ ekipa žinojo, kad bolide sumontuotas ne naujas variklis gali anksčiau ar vėliau sugesti.
Po pietų
Interlagos trasoje vykusioje antroje laisvojoje treniruotėje ispanas buvo vienas iš sportininkų, dėl technikos gedimo sustojusių trasoje. Dėl to kuriam laikui buvo sustabdyti važiavimai.
Priežastis, dėl kurios F. Alonso buvo priverstas sustoti ir gesinti užsidegusį bolidą – ne pirmos jaunystės variklio gedimas.
Prieš savaitę sportininkas buvo užsiminęs, kad komanda naudos daugiausiai kilometrų įveikusius variklius, o geriausius pasiliks paskutinėms sezono lenktynėms. Tad motoro gedimas šiandien vykusios treniruotės metu nebuvo netikėtas nei pačiam pilotui, nei komandai.
„Šiandien žinojome, kad variklis pasiekė savo limitą“, – pasakojo F. Alonso.
„Nors ir buvo rizika, kad galime nebaigti treniruočių, šią programą vykdome jau ne pirmą savaitgalį. Visada nuvilia tai, jog negali išnaudoti viso duoto laiko. Tiesa, nemanau, kad šis gedimas stipriai sutrukdė mūsų darbui.“
„Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry‘us taip pat sakė, kad variklio gedimas nesutrukdė komandos drabui.
„Užsidegė variklis, su kuriuo buvo įveikta daug kilometrų“, – kalbėjo specialistas.
„Esu įsitikinęs, kad visi sėdi toje pačioje valtyje, tad tai neturėjo didelės įtakos mūsų taktikai, kurią naudosime šeštadienį ir sekmadienį. Visa tai atrodo įspūdingai ir dėl to turime daugiau darbo, tačiau tai nesukėlė mums papildomų problemų.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).