Panašu, jog „
Mercedes“ ir „
Ferrari“ nesutaria kokio dydžio padangos turėtų būti naudojamos kitų metų F-1 sezone.
Priminsime, kad nuo 2014 m. į bolidus bus montuojami 1,6 l V6 turbokompresoriniai varikliai. Spėjama, kad jų galia sieks 850 arklio galių. Galia dar labiau padidėtų važiuojant kvalifikaciniu rėžimu. Sukimo momentas taip pat bus didesnis.
Kad galutinai apsispręstų dėl 2014 m. padangų pločio, „Pirelli“ nori gauti informacijos iš visų komandų apie jų kuriamus bolidus.
Kaip teigia vokiečių žurnalas „Auto Motor und Sport“, „Mercedes“ pageidauja platesnių padangų, tuo tarpu „Ferrari“ nori, kad jų matmenys išliktų nepakitę ir būtų tokie, kokie yra dabar. Italų komandos atstovų teigimu, pakeitus padangų matmenis, reiktų koreguoti ir 2014 m. bolidus, kurie jau yra pradėti kurti. Kritiškai į „Mercedes“ norus žvelgia ir „Red Bull“ komanda bei jos vadovas Christianas Horneris.
Sidabrinės strėlės baiminasi, jog nepakeitus padangų pločio, komanda kitąmet gali vėl turėti rimtų problemų su italų produkcija.
„Kas liečia saugumo aspektus, sprendimus priimame tik mes“, – sakė „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery.
„Vienos komandos teigimu, kitąmet jie gali turėtų rimtų su galinėmis padangomis jei padangų plotis išliks nepakitęs. Galutinį sprendimą dėl padangų matmenų priimsime mes.“
Teigiama, kad „Pirelli“ paprašė visų komandų iki kitos savaitės vidurio pateikti informaciją apie 2014 m. bolidus. Kaip rašo „Auto Motor und Sport“, kol kas tai yra padariusios tik kelios ekipos. Spėjama, jog dvi iš jų – „Mercedes“ ir „Ferrari“.
„Pirelli“ autosporto direktoriaus P. Hembery teigimu, didesnės padangos būtų saugesnis pasirinkimas. Atsižvelgiant į visus 2014 m. bolidų techninius ir aerodinaminius pokyčius, kitų metų padangos gali būti dviem coliais (5 cm) platesnės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).