„
Ferrari“ technikos direktorius Patas Fry‘us prasitarė, jog naujajame italų bolide ir toliau bus naudojama „pull-rod“ priekinė pakaba.
Ekipa praėjusiais metais nustebino ne vieną, kai paaiškėjo, jog viena iš čempionato lyderių savo bolide nusprendė naudoti būtent „pull-rod“ pakabą. Nors italų automobilis 2012 m. sezone ir nebuvo pats geriausias, „Ferrari“ pilotas Fernandas Alonso dėl F-1 čempiono titulo kovojo iki pat sezono pabaigos.
„Tai tikrai nebuvo problema“, – atsakė P. Fry‘us, paklaustas ar pasiteisino sprendimas naudoti „pull-rod“ priekinę pakabą.
„Naudojant ją galima išgauti nedidelį aerodinaminį pranašumą. Mums pavyko išspręsti stuktūrines problemas.“
P. Fry‘us taip pat prasitarė, jog šių metų „Ferrari“ bolidas bus 2012 m. automobilio evoliucija, kuriame ir toliau bus naudojama „pull-rod“ priekinė pakaba.
„Mes ir toliau naudosime „pull-rod“ pakabą, tačiau ji atrodys kitaip. Nenustebsiu jei ir kitos ekipos paseks mūsų pėdomis.“
„Kai mes pirmą kartą prakalbome apie priekinę „pull-rod“ pakabą, pirma reakcija buvo: „Tai kvailystė“. Tačiau pasvėrus visus privalumus ir trūkumus, visa tai nebe atrodė taip kvaila.“
Priminsime, jog
„Ferrari“ savo naująjį bolidą pristatys vasario 1 d.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).